بسیجی نخبه استان مرکزی:

زنان مسلمان با نقش آفرینی در جامعه الگوی سایر بانوان باشند

یک بسیجی برتر در جشنواره مالک اشتر گفت: زنان مسلمان با حضور در عرصه های رشد و اقتدار کشور به دیگران بگویند که می توان با حفظ حجاب و عفت در جامعه در دیگر صحنه ها نیز حضور پیدا کرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۵۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲

2321511_404.jpg (491×613)

رسول فکری بسیجی نخبه استان مرکزی و دانشجوی برتر در جشنواره مالک اشتر در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی اسلام را دین پیشرفت دانست و  گفت: همه تعالیم اسلام برگرفته از رشد علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه است و اسلام می گوید که یکی از راه های پیشرفت در جامعه تقویت معنویت و عفاف اجتماعی در جامعه است.

وی حجاب را مانع انزوای بانوان دانست و افزود: اسلام با گوشه نشینی بانوان مخالف است و می خواهد بانوان در عرصه های مختلف حضور داشته باشند؛ لذا بانوان در صورتی می توانند در جامعه اثرگذار باشند که حیا و حجاب خود را رعایت کنند.

بسیجی نخبه استان مرکزی با تأکید بر اینکه بانوان مسلمان و محجبه امروز باید برای سایرین الگو باشند، گفت: زنان مسلمان با حضور در عرصه های رشد و اقتدار کشور به دیگران بگویند که می توان با حفظ حجاب و عفت در جامعه در دیگر صحنه ها نیز حضور پیدا کرد.

فکری با بیان اینکه برای تقویت حجاب باید کارهای تحقیقاتی گسترده ای انجام شود، افزود: خوی ملت ایران با یک فرهنگ دینی و اسلامی عمیقی عجین شده است و باید از همین موضوع برای تقویت نظریه حجاب استفاده کرد، همین که ما بتوانیم این را در جامعه نشان دهیم به بنیان اصلی خانواده ایرانی برگرفته از معنویت و عفاف اجتماعی است کمک بزرگی کرده ایم.

وی با اشاره به توطئه های پیچیده دشمن در بحث حجاب تصریح کرد: امروز غرب با توجیهاتی که بنیه علمی و فطری ندارند، حجاب را مانعی بزرگ برای زنان می دانند یا اینکه حجاب را به نوعی دیگر تحریف می کنند؛ لذا نباید محتوای کار تحقیقاتی ما برگرفته از شگردهای شیطانی غرب باشد.

بسیجی نخبه استان مرکزی برخورد با هنجارشکنان را لازم و ضروری خواند و افزود: نباید افکار شیطانی عده ای مفسد در دل جامعه نفوذ پیدا کند و جولان دادن به کسانی که عامل کشف حجاب هستند در جامعه اسلامی نباید صورت بپذیرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار