یک بسیجی فرهنگی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ترویج بی حجابی در کشور است، گفت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه یک نوع مطالبه عمومی محسوب می شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۵۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

زهرا صالحی بسیجی نخبه استان مرکزی و فعال فرهنگی در دانشگاه های اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه بقای هر ملتی منوط به حفظ هویت ملی و آداب و رسوم آن استT گفت: تجلی و بروز فرهنگ ملت ایران سبک زندگی ایرانی اسلامی این ملت است و به همین خاطر دفاع از فرهنگ عمیق ایرانی وظیفه هر شهروندی است.

وی نفوذ فرهنگی در جامعه را یکی از شگردهای دشمن برای پیشبرد اهداف شیطانی خود خواند و افزود: بیش از دو دهه امام خامنه ای با هشدارها و گوشزدها به مسئولین تهاجم فرهنگی دشمن را به کرات هشدار داده اند.

بسیجی نخبه استان مرکزی چهارشنبه های بدون حجاب و کمپین بی حجابی را از مصداق های بارز توطئه های دشمن دانست و گفت: دشمن با ابزارهایی چون خائنین و فراریان از نظام خیال می کند که با تحریک کردن عده ای در داخل به بی حجابی می تواند به اصل اهداف خود دسترسی پیدا کند ولی سخت در اشتباه است چراکه ذات فرهنگی ملت ایران ذاتی دینی و اسلامی است.

صالحی عفاف و حیا را محصول اراده جمعی در ایران خواند و افزود: حجاب یک ضرورت اجتماعی است و نه فردی؛ در بحث قوانین حجاب نظام اسلامی هیچ گونه سخت گیری نکرده و تنها رعایت عفاف و حجاب در جامعه یک نوع مطالبه عمومی محسوب می شود.

وی کم کاری مسئولین در بحث تقویت عفاف و حجاب را نوعی سهل انگاری از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و گفت: مردم نجیب ایران بر حفظ و حراست از فرهنگ اسلامی غنی کشور و سبک زندگی ایرانی اسلامی و حفظ حریم خانواده و رعایت الگو‌های حداقلی عفاف و حجاب تأکید داشته و همواره برای تقویت آن می کوشند و ارداه های مردم در این موضوع الگویی مهم برای مسئولین امر است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات