سرهنگ پاسدار محسن مهدی اوغلی جانشین و مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه مشگین شهر با حضور در حوزه های خواهران به تبیین گفتمان مسجد محوری پرداخت.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۷۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مساجد و محلات، با توجه به اهمیت برنامه های بسیج در قالب مسجد محوری سرهنگ پاسدار محسن مهدی اوغلی با حضور در حوزه های خواهران به تبیین گفتمان مسجد محوری پرداخت.

در این جلسه که با حضور فرماندهان حوزه های خواهران در محل حوزه حضرت خدیجه (س) برگزار شد سرهنگ پاسدار محسن مهدی اوغلی جانشین و مسئول بسیج مساجد و محلات ناحیه مشگین شهر گفت: تبیین گفتمان مسجد محوری برای کلیه پایگاه ها و اهالی محله ها باید به صورت گسترده صورت گیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص گفت: مسجد می تواند پایگاهی برای تمام کارهای نیک و خدا پسندانه باشد اما این مساجد به تنهایی نمی توانند این ماموریت را بر عهده بگیرند لذا لازم است پایگاه های مقاومت نیز به این امر مهم ورود کنند و امورات جاری پایگاه و برنامه های فرهنگی پایگاه را به صورت مسجد محوری مدیریت کرده و گامی برای اجرای کارهای نیک در آن مساجد باشد.

وی تاکید کرد: با اجرای برنامه های پایگاه در مساجد برنامه های بسیج نیز به اطلاع عموم مردم محله رسانده خواهد شد و این حرکتی برای جذب جوانان به مساجد خواهد بود.

در پایان جلسه مهدی اوغلی به اهمیت یاوران رسانه در بحث گفتمان سازی پرداخت و گفت: حوزه های مقاومت نسبت به فعال سازی یاوران رسانه ای حوزه ها اقدامات ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظرات