خبرهای داغ:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید خوشقدم در فردوگاه بین المللی شاهرود

مدیر فرودگاه بین المللی شاهرود از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید احمد خوشقدم در سالروز ولادت امام رضا (ع) در این فرودگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۲۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
مرتضی حمیدپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا که رهبر انقلاب زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن‌ها کمتر از شهادت نمی‌دانند اظهار کرد: در همین راستا در روز ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) مراسم بزرگداشت شهید حاج احمد خوشقدم به همت پایگاه بسیج این فرودگاه بین المللی برگزار می‌شود.
وی افزود: این مراسم روز یکشنبه ۲۳ تیرماه ساعت ۸ صبح همزمان با سالروز ولادت امام هشتم در نمازخانه فرودگاه بین المللی شاهرود با حضور کارکنان این اداره و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان به یاد این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.
مدیر فرودگاه بین المللی شاهرود هدف از این مراسم را تکریم مقام شهدا، رهروان صدیق ائمه اطهار عنوان کرد.
لازم به ذکر است شهید احمد خوشقدم متولد ۱۳۱۴ شهر دامغان و بازنشسته راه آهن بود که با عنوان جهادگر در حالی که بیش از ۲ ماه حضور در جبهه داشت در ۲۳ تیرماه سال ۱۳۶۵ در منطقه اشنویه لولان منطقه گالیگادر در درگیری با ضد انقلاب شربیت شهادت را نوشید و در گلزار شهدا شهر شاهرود در کنار همرزمان جهادگرش در گردان امام حسین (ع) آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها