فرمانده سپاه ثار الله خارگ عنوان کرد:
سرهنگ حیاتی در جلسه بصیرتی سیاسی کارکنان سپاه ثارالله خارگ در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت:کسانی که در حوزه تربیتی آموزشی و انقلاب کار می کنند باید این عظمت انقلاب را به جوانان انتقال دهند. مردم هم یکی از عظمت های انقلاب هستند مردمی که انقلاب کردند و شهید داده اند.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۲۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

باید عظمت انقلاب را به جوانان انتقال داد

 

 

سرهنگ حیاتی در جلسه بصیرتی سیاسی کارکنان سپاه ثارالله خارگ در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب گفت: کسانی که در حوزه تربیتی ، آموزشی و انقلاب کار می کند باید این عظمت انقلاب به نسل جوان انتقال دهند ومسیری که ما در این چهل ساله طی کردیم  پر از اتفاقاتی است که انقلاب ما را بیمه کرده است من جمله حملات سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی به انقلاب و کشور ، این ها همه عظمت انقلاب است که باید به نسل جوان انقلاب انتقال پیدا کرد.

سرهنگ حیاتی با بیان اینکه  یکی از عظمت های انقلاب مردم هستند گفت : مردم ما که انقلاب کردند و این عظمت است . ما به اهدافی که در انقلاب رسیدیم توسط همین مردم بود مردمی که با دست خالی ولی با سلاح ایمان و توکل  به خدا در مقابل دشمن ایستادند همچنین جوانان مومن و انقلابی در کشور که همیشه در صحنه حاضر هستند که نمونه آن مدافعان حرم هستند و شاخصه ی امدافعان حرم شهید حججی است.

حیاتی در پایان افزود: مقام معظم رهبری (حفظه الله) می فرماید: امروز بالاترین جهاد، روح امید و امیدواری است که باید به جامعه تزریق کنیم.

پایان خبر/

ارسال نظرات