رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود با بیان اینکه افرادی که ملاء عام بدحجاب ظاهر می‌شوند درصد کمی معاند هستند و مابقی توجه ندارند گفت: روشنگری باید انجام و باید پیگیری کنیم و نشر دهیم.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۳۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
کم اطلاعی عامل بدحجاب ظاهر شدن در جامعه/نشر فرهنگ حجاب و عفاف باید در جامعهحجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت امام رضا (ع) با اشاره به ۱۷ تا ۲۱ تیرماه هفته حجاب و عفاف با تاکید بر اینکه بحثی که همه را نگران کرده بحث حجاب و عفاف است و افسارگسیختگی و ولنگاری در این بحث مشاهده می‌شود اظهار کرد: بنا بر کار منفی نداریم، اما آن‌ها که حرمت شکنی می‌کنند باید نیروی انتظامی برخورد کند، اما کنار برخورد‌های صلبی باید برخورد ایجابی باشد.
وی افزود: در گذشته بیشتر در زمینه بحث ایجابی فعالیت بود، اما درد بی پولی یا درد عادی شدن مسائل همه را گرفته است.
امام جمعه شاهرود گفت: در کنار کار‌های صلبی که باید باشد، چون عده‌ای دوست دارند مخالفت کنند، اما کار‌های ایجابی هم توصیه می‌شود که انجام گردد و اگر انجام ندهیم مسئول هستیم که یک پیام هم ندادیم.
امینی با بیان اینکه افرادی که ملاء عام بدحجاب ظاهر می‌شوند درصد کمی معاند هستند و مابقی توجه ندارند اظهار کرد: روشنگری باید انجام و باید پیگیری کنیم و نشر دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها