خبرهای داغ:
مسئول اردویی ناحیه سپاه هندیجان خبرداد:
مسئول اردویی ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راستای ایجاد روحیه شادی و نشاط در میان بسیجیان، به همین منظور اردوهای تفریحی فرهنگی ورزشی و همچنین زیارتی برای بسیجیان خواهر و برادر هندیجان برگزار شدند.
کد خبر: ۹۱۵۵۱۹۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷

پاسدار رضا آباد پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : یکی از برنامه های متنوع در کارهای اردویی ایجاد روحیه جهادی همراه با شادی و نشاط در میان جوانان بسیجی هندیجان است که امسال با شروع فصل تابستان اقدامات خوبی برای رفاه حال بسیجیان پایگاه ها انجام گرفته است.

وی افزود : تعدادی ازخواهران بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج هندیجان با تلاش حوزه مقاومت بسیج خواهران در قالب اردوی سیاحتی و زیارتی به حرم مطهر امامزاده میرنعمان (ع) اعزام شدند که کارهای متنوع فرهنگی خوبی در این باره انجام گرفت.

وی بابیان اعزام بسیجیان به اردوی فرهنگی ورزشی در یکی از شهرهای مجاور هندیجان گفت: جمعی از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید مطهری و دانش آموزان در قالب اردوی فرهنگی ورزشی به استخر شنا یکی از شهرهای مجاور هندیجان اعزام شدند .

 

پاسدار رضا آباد مسئول اردویی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : برنامه های خوبی برای اعزام بسیجیان برای اردوهای تفریحی، فرهنگی، ورزشی و حتی زیارتی در نظر گرفته شده که با هماهنگی و برنامه ریزی انجام خواهند گرفت .

وی بابیان توجه به امر ورزش در قالب اردو در هندیجان بیان کرد: جوانان بسیجی نیاز به اردوهای تفریحی و فرهنگی ورزشی و زیارتی دارند که با همت سپاه و همکاری پایگاهها و حوزه های مقاومت این امر مهم در حال انجام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها