جانشين سپاه روح الله استان مركزي تأکید کرد:

نهادینه شدن عفاف و حجاب برگرفته از الگوی معصومین(ع) جامعه را از آلودگی دور می کند

جانشين سپاه روح الله استان مركزي گفت: بانوان مسلمان و به خصوص ایرانی می توانند بهترین صفت شایسته دختر و زن مسلمان را در حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزندان گرامیشان جستجو کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۷۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷

به گزارشخبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محسن گلشن زاده جانشين سپاه روح الله استان مركزي در حاشیه راهپیمایی مدافعان حریم خانواده و حجاب در اراک؛ در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی گفت: به منظور پاسداشت شهدای فاجعه مسجد گوهرشاد و سایر شهدای عفاف و پاکدامنی در ۲۱ تیر، سالروز حمله رژیم پهلوی به معترضان کشف حجاب در سال ۱۳۱۵ این هفته به‌عنوان هفته عفاف و حجاب نامیده شده است.

وی در خصوص رفتار‌های هنجار شکنانه برخی از افراد که بر خلاف فرهنگ اسلامی و ایرانی است افزود: ضربه زدن به اعتقادات و در رأس آن ترویج بی حیایی و بی عفتی در دستور کار دشمنان قرار گرفته و متأسفانه عده ای غافل یا مغرض ابزار دست دشمنان در این تهاجمات داخلی شده اند.

جانشين سپاه روح الله استان مركزي با تأکید بر اینکه حجاب و عفاف مصونیت و حافظ گوهر وجودی انسان است گفت: قطعا نهادینه شدن حجاب و عفاف اجتماعی با بهره گیری از سیره رفتاری ائمه معصومین (ع) به خصوص حضرت فاطمه معصومه(س)،حضرت زینب(س) و مادر فاطمه زهرا(س) جامعه را از گناه و افکار آلوده دور می کند.

سرهنگ گلشن زاده اتحاد و همبستگی ملت ایران را در شرایط امروز لازم و ضروری خواند و افزود: مهمترین ویژگی زن حفظ کرامت و گوهر وجودی آن است که اگر بانوان ما در جامعه حجاب خود را مطابق با دستورات اسلام انجام دهند قطعا به کشور کمک های بزرگی خواهند کرد که یکی از ثمرات مهم آن حفظ اقتدار و سلامت کشور است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب در کتاب های درسی، توجه به اردوی راهیان نور، تقویت فرهنگی اردو‌های جوانان و نوجوانان، نظارت جدی بر مباحث مهد کودک‌ها و پیشگیری از آسیب‌های موجود از اقدامات فرهنگی است که می‌تواند در راستای تبین عفاف و حجاب از دوران کودکی تا جوانی اثر گذار باشد و امیدواریم دولت و کلیه مسئولین به کارهای فرهنگی ارزشمند توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات