بیانیه سپاه ناحیه الیگودرز به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف

کد خبر: ۹۱۵۵۲۷۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، بیانیه ای روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه الیگودرز به مناست روزملی حجاب وعفاف صادر کرد که به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با سلام بر آزاد مردان و شیرزنان شهیدی که در راه تحقق فرمان الهی و دفاع از شرافت و ناموس ملت غیرتمند ایران جان خود را نثار کردند

عفاف و حجاب در عصر مدرن صرفا یک نوع پوشش نیست بلکه اندیشه و رویکردی است که بشریت به آن نیازمند است فرهنگی که انسان را از بند نفس می‌رهاند و به رشد و شکوفایی استعدادهای نوع بشر برای رسیدن به حقیقت انسانیت به معنای خلیفه الهی رهنمود می‌شود. همه مومنین ولایتمدار برای ترویج این امر مهم این باورند که مساله حجاب، یک مساله ارزشی و اجتماعی است، چنانکه رهبرفرزانه انقلاب می فرمایند:« از دیدگاه اسلام حفظ عفت و پاکدامنی زنان نقش تعیین کننده ای در سالم سازی جامعه اسلامی دارد و حتی حفظ جایگاه و منزلت زن به حفظ حجاب و عفت او بر می گردد..

 

هجمه سنگین دشمن در این عرصه نه یک توهم، بلکه واقعیتی است که با رصدی ساده از رسانه‌های مستقیماً وابسته به دستگاه‌های موظف در جنگ نرم آنها و امپراطوری رسانه‌ای شبکه صهیونیستی، این حقیقت قابل لمس خواهد بودچراکه اقدامات خبیثانه دشمن که لحظه‌ای تعطیلی ندارد درصدد است این قدرت بازدارندگی و این نیروی برخاسته از معارف الهی عفاف و حجاب را از جامعه اسلامی برگیرد.

زنان ايران اسلامي امروز به عنوان سنگر بان ارزش‌هاي اسلامي در برابر وضع جاهلي دنياي غرب با پاسداري از حريم حجاب به عنوان دژ امنيت زن و پيشتاز در ميادين علم و فرهنگ و سياست از حصار مستحکم فرهنگ اسلامي محافظت میکنند چراکه وظیفه انسان به عنوان خلیفه خدا در روی زمین و رسالت خلق توانمندی‌های بشر و استخدام علم و تکنولوژی در خدمت انسانیت انسان کامل برای رسیدن به جهانی خالی از ظلمات و رسیدن به نور الهی و حکومت جهانی انسان کامل به عنوان بقیه الله فی الارضین رهنمون می‌شود. 

و برای رسیدن به کمال انسانی و دستیابی به معرفت الله که رضای خدا در آن است رجوع کنند و در این مسیر الگویی پاک نهاد برای جهانیان باشند. 

از سازمان‌هاي فرهنگي، رسانه‌اي، دستگاه‌هاي تربيتي و ارشادي مي‌خواهيم در جهت شناساندن عمق و محتوي حجاب و عفاف برنامه‌ريزي و از نفوذ فرهنگ مبتذل غرب جلوگيري نمايند تا جوانان پاک انقلابي ما بتوانند در کمال آرامش روحي و جسمي، اجتماع را به محيط کار و تلاش تبديل و سلامت رواني و اخلاقي جامعه را تضمين نمايند. جمعیت بانوان فرهیخته همزمان با ایام نام‌گذاری شده برای ترویج این مهم ضمن تشکر از دستگاه‌هایی که در این عرصه حاضر بوده‌اند، بر ضرورت اقدام هماهنگ دیگر دستگاه‌ها برای کسب نتیجه تأکید ورزیده و از مسئولين ذيربط درخواست کرده تا در اين زمينه اقدامات موثر و ويژه‌اي انجام داده و نسبت به ترويج و فرهنگ سازي حجاب عفاف اقدام کنند.

در پايان این بيانيه از زنان آزاد انديش، دختران فرهيخته، و بسیجی ودانشگاهي ايران عزيزدرخواست می شود نسبت به خنثي نمودن توطئه‌هاي فرهنگي دشمن با رعايت پوشش درخور شايسته دختر ايراني بار ديگر هويت ملي و ديني خودرا به جهان تشنه معنويت هديه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار