به مناسبت فرارسیدن هفته عفاف وحجاب همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده درشهرستان تفرش برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۹۱
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از تفرش؛به مناسبت هفته عفاف وحجاب همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده به همت حوزه مقاومت الزهرا (س) وهمکاری کمیته عفاف وحجاب باحضور مسئولین و خانواده هادر سالن امفی تاتر مجتمع فرهنگی پروفسور حسابی تفرش برگزار شد.

حجت اسلام هادی میرزایی امام جمعه شهرستان تفرش در همایش بزرگ مدافعان حریم خانواده ضمن بیان خیرمقدم گفت: افراد سیاسی پشت پرده برای برگزاری کنسرت در شهرستان تلاش می کنند ولی نگرانی ما در خصوص اجرای این نوع مراسمات در شهرستان به حق است چراکه حریم ها به خطر می افتد.

 میرزایی افزود: کسی با هنر و موسیقی مخالف نیست؛ پندارهای اسلامی از سوی دین اسلام ارائه شده و رعایت آن لازم است.

وی با بیان این مطلب که مسئولین به دنبال برنامه ریزی و اجرای برنامه های بلند مدت در خصوص مقوله امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان هستند، خاطر نشان کرد: تاکید بر این است علاقمندان و افراد مستعد و توانمند جهت کمک به ستاد امر به معروف و نهی از منکر مراجعه کنند.

عزیزی مشاور خانواده دراین همایش گفت: حیا از ویژگیهای همه افراد است که رعایت آن سبب کاهش گناهان می شود.

عزیزی افزود: نگاهی به مقررات دانشگاههای غربی نشاندهنده این است که غربیها برای ارتقا خود در حال برنامه ریزی و تلاش هستند.

 وی بیان کرد: حجاب تنها مخصوص زنان نیست بلکه رعایت این مقوله توسط مردان به کاهش آسیبهای اجتماعی کمک می کند.

 

پخش کلیپ، خوانندگی، اهدا جوایز به شرکت کنندگان در مسابقه عروسکهای بهشتی، اهدا جوایز به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

ارسال نظرات