خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

رمز پیروزی ما تبعیت از ولایت فقیه است

اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده میراث ایرانی، گرایش جهانی در مصلای محمد رسوا.. شهرستان مینودشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۲۹۵
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، معصومه حکیمیان معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در این همایش با بیان اینکه دشمن  سعی دارد سعادت را از خانوادهای ایرانی بگیرد اظهار کرد: در حال حاضر ما در جنگ عمیق و پیچیده فرهنگی قرار داریم و رمز پیروزی در این جنگ لبیک به منویات امام خامنه ای و فرصت‌شناسی و به موقع عمل است.

عضو ستاد مردمی  بزرگداشت هفته عفاف و حجاب افزود: جنگ نرم از خلقت ادم تا به امروز شروع شده است اما خواهر گرامی اگر می خواهی خودت و خانوده ات سعادتمند شود کار را برای رضای خدا انجام بده!! همسرداری فرزنداری برای خدا باشد اگر همه چیز برای خدا شد تنها با این روش است که می توان امیدوار بود که می شود با جنگ نرم مقابله کرد و گرنه هیچ!! همانطور که بزرگی گفت هر طلوعی که در آن هستی، شاید غروبی نداشته باشد این است که اگر باور به این امر داشته باشیم کمتر خلاف انجام خواهیم داد و سعی خوایم کرد که مراقبت  داشته باشیم نه اینکه مال حرام ،غیبت و.... را دنبال کنیم .

این فعال فرهنگی تصریح کرد: اختلاف بزرگترین سمی است که جنگ نرم تولید می کند.این سم از ابتدای خلقت توسط شیطان ایجاد شده است.تفرقه و حکومت کردن ار روش های شیطان است.

حکیمیان با اشاره به نقش یهودبان در ترویج بی بندو باری افزود: این نقشه را یهودیان 200 سال قبل کشیده اند که اینگونه عمل کنند که تمام انسانهای غیر یهود را تبدیل به حیوان خواهیم کرد و از این حیوان ها برا ی رسیدن به اهداف استفاده می بریم

وی در ادامه گفت: همان شد که تا 80 سال قبل در آمریکا مشروب خواری  زندان داشت اما کاری کردند که مباح شد حتی رفتار های غیر اخلاقی جنسی هم خلاف قانون محسوب می شد اما امروزه در آمریکا طرفداران آنان خود دولت آمریکاست.

معاون فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور خطاب به شرکت کنندگان خاطرنشان کرد: یهودیان با تبلیغ بی بندباری و رواج مدها و تشویق به ربا خواری و هم جنس بازی و.... سعی دارند انسان ها را تبدیل به حیوان سازند

وی افزود: اگر می خواهی سعادتمند شوی بپرهیز از حرام متوجه شده ای که چقدربانک ها  به سمت ربا کشیده شده اند برای رسیدن به سعادت بپرهیز از حرام وربا.برادر و خواهر گرامی «هر روز عاشورا است و هر جا کربلا»

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها