مراسم حجاب و عفاف به مناسبت دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید به همت حوزه بسیج خواهران 220 ، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۴۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مراسم حجاب و عفاف به مناسبت دهه کرامت با حضور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) جمعی از فرماندهان پایگاه ,حضور بیشماری از جوانان و نوجوانان , حضور کاروان "زیرسایه خورشید "و باهنرمندی بهرام شهبازی مسئول هنرمندان بسیج در سالن اجتماعات باغ طوبی برگزار شد.

مراسم حجاب و عفاف به مناسبت دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید

در این مراسم ابتدا فرمانده حوزه 220 ضمن خیر مقدم و تبریک دهه کرامت با اشاره به بیان مقام معظم رهبری تاکید داشت : همانگونه که حضرت آقا فرمودند حجاب برتر که همین حجاب ایرانی خودمان است ضامن امنیت و سلامت جامعه میباشد.

وی خاطر نشان کرد : حضرت آقا در بیانات گذشته خود فرمودند :با وجودی که دشمن هزینه های زیادی برای بحث حجاب میکند و برخی خواص درباره حجاب خط دشمن را دنبال می کنند، هنوز نتوانسته نتیجه ای به دست بیاورد.

مراسم حجاب و عفاف به مناسبت دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید

وی در ادامه با معرفی چادر به عنوان حجاب برتر اسلامی گفت : حجاب ضامن امنیت هر خانواده می باشد لذا باید توجه داشت الگوي زن اسلامي، زنان بزرگي همچون حضرت فاطمه‌زهرا و حضرت خديجه كبري می باشند که باید راه این دو بانوی بزرگ اسلام را بر خود الگو قرار دهیم

در این برنامه از 40 نفر از بانوان محجبه و کسانی که در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فعالیت دارند تقدیر و به 10 نفر از حضار به قید قرعه جایزه اهدا شد.

در حاشیه این برنامه بین بسیجیان خانمی که نامشان معصومه بود قرعه کشی برگزار و هدایایی اهداء شد.

 

 

خبرنگار بسیجی : بهرامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها