خبرهای داغ:
اجتماع و راهپیمایی بزرگ حامیان عفاف و حجاب با حضور پرشور مردم شهید پرور و با عنوان "حجاب میراث کهن" به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف در شهر مقدس قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۵۸
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اجتماع حامیان عفاف و حجاب عصرپنجشنبه با حضور پرشور مردم شهیدپرور استان قم به ویژه بانوان در مصلی قدس با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

ذوالنوری در این اجتماع با تاکید بر اینکه مسؤولان باید نسبت به وضعیت حجاب و عفاف جامعه پاسخ‌گو باشند، تصریح کرد: قانون مبارزه با فساد و حمایت از امر به معروف و نهی از منکر به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، اما توسط مجریان روی زمین مانده است که تلاش می‌کنیم با ورود جدی مجلس به مرحله اجرا برسد.

همچنین، در آستانه روز ملی حجاب و عفاف و بعد از برگزاری اجتماع، راهپیمایی مردم استان قم با حضور پرشور بانوان با شعار «من حجاب را دوست دارم» از مصلی قدس به سمت چهارراه شهدا برگزار شد.

«هیهات من الذله»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل»، «حسین حسین شعار ماست، حجاب افتخار ماست»، «فاطمه معصومه الگوی عفت ماست، پیروی از این بانو باعث عزت ماست» و «وصیت حضرت معصومه عفت اجتماع است، فرهنگ بد حجابی آفت اجتماع است» از جمله شعار‌هایی بود که در این راهپیمایی فریاد زده شد.

افراد حاضر در این راهپیمایی ضمن اعلام حمایت خود از آمران به معروف و ناهیان از منکر بر لزوم ترویج بیش از پیش فرهنگ حجاب و عفاف تاکید کردند.
ارسال نظرات