امام‌جمعه رشت با تأکید بر نقش برجسته شورای نگهبان برای جلوگیری از ورود نفوذی‌ها گفت: بدون تردید در ماه‌های آینده شورای نگهبان با حملات رسانه‌ای دشمن مواجه می‌شود، اما دشمنان بدانند که شورای نگهبان ما با صلابت و مستحکم ایستاده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۸۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به سالروز مسئله کشف حجاب رضاخانی اظهار کرد: رضا قلدر در تاریخ ایران اولین کسی بود که دستور کشف حجاب را صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان قبل از اسلام نیز حجاب داشتند، بیان کرد: حجاب تکریم زنان، قانون قرآن کریم و آرمان شهدا است و مهم‌ترین مسئله در وصیت‌نامه شهدا موضوع حجاب است.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه حجاب تکلیف قرآن است، افزود: همه مسؤولان استانی باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کرده و این مسئله را جدی بگیرند و در مقابل مردم نیز ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر را یاری کنند.

وی با اشاره به سالروز عملیات بزرگ رمضان خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در این عملیات بزرگ بخش وسیعی از خاک کشورمان را از چنگ دشمن بعثی بیرون آورند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اگر شورای نگهبان نبود بی‌تردید افراد ناصالح به ارکان نظام نفوذ می‌کردند، تصریح کرد: بدون تردید در ماه‌های آینده شورای نگهبان با حملات رسانه‌ای دشمن مواجه می‌شود، اما دشمنان بدانند که شورای نگهبان ما باصلابت و مستحکم ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان به‌نوعی حافظ انقلاب است، بیان کرد: حملات به شورای نگهبان از طریق آمریکا و آل سعود شروع می‌شود و برخی افراد بی‌بصیرت نیز در داخل با منافقان هم‌صدا می‌شوند.

امام‌جمعه رشت با اشاره به شخصیت والای شیخ زکزاکی تصریح کرد: شیخ زکزاکی تنها روحانی است که توانست بیش از ۱۵ میلیون نفر در نیجریه را مسلمان کند و ۶ فرزندش نیز شهید شدند، اما این روز‌ها درگیر سختی‌های فروانی است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به ناامیدی اروپایی‌ها از FATF و اینستکس گفت: اروپایی‌ها جدیداً به سیاست ماشه به معنای تهدید جمهوری اسلامی ایران روی آوردند درحالی‌که آن‌ها توانایی مدیریت کشور خودشان را نیز ندارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه اسلام دین محبت و مهربانی است، افزود: محبت باعث پرورش روح و بهبود رابطه بین انسان‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه والدین باید در راستای تربیت اولاد سالم و متدین تلاش کنند گفت: تربیت صحیح فرزندان باعث اصلاح جامعه می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه در وصیت‌نامه شهدا یکی از نکات مهم مسئله حجاب است، تصریح کرد: حجاب تکلیف قرآن بوده و همه مسؤولان استانی باید در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند کما اینکه از حجاب به‌عنوان قانون قرآن کریم و آرمان شهدا یاد می‌شود.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه مردم ستاد احیا امربه‌معروف و نهی از منکر را یاری کنند، گفت: مدیران سازمان‌ها نیز باید به مسئله حجاب توجه ویژه داشته باشند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات