خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه نهاوند:

خانواده یکی از مقدس‌ترین کلمات تاریخ، مذهب، دین و قرآن است

استاد حوزه و دانشگاه نهاوند گفت: اهل بیت یا خانواده یکی از مقدس‌ترین کلمات تاریخ، مذهب، دین و قرآن است.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۰۷
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶

خانواده یکی از مقدس‌ترین کلمات تاریخ، مذهب، دین و قرآن استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام صادق صالح در اجتماع بزرگ حافظین حریم خانواده ناحیه نهاوند نقش خانه و خانواده را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: نقش خانواده اینقدر مهم است که کسی حسینی نمی‌شود مگر اینکه مدافع خانواده باشد.

وی افزود: اهل بیت یا خانواده یکی از مقدس‌ترین کلمات تاریخ، مذهب، دین و قرآن است.

استاد حوزه و دانشگاه نهاوند بیان داشت: دشمنان ما گفته‌اند که اگر می‌خواهیم ملت ایران را نابود کنیم یک راهش به لجن کشاندن مادر و زن در خانواده‌های ایرانی است.

وی خطاب به دشمنان گفت: وقتی شما هم بی‌حجابی و بدحجابی را لجن می‌دانید و مخالف آن هستید چطور می‌خواهید زن و مادر ایرانی را به لجن بکشانید؟

صالح همچنین خطاب به حاضرین در این اجتماع گفت: پیشنهاد می‌کنم نامه بازیگر معروف آمریکایی، چارلی چاپلین را به دخترش مطالعه کنید، این نظر یک آمریکایی و به نظر ما کافر است.

وی با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط بین با حجاب‌ها و بد حجاب‌ها و سخنان گوهربار امام خمینی (ره) در سال ۱۳۱۴ در خصوص کشف حجاب و رضاخان بی‌سواد ابراز داشت: هیچکس را در دنیا پیدا نمی‌کنید که مخالف حجاب باشد؛ فقط در محدوده حجاب با هم بحث داریم.

استاد حوزه و دانشگاه نهاوند گفت: فطرت انسان‌ها اینگونه است و همه عالم موافق حجاب و مخالف بدحجابی است و هیچکس در عالم مخالف حجاب خلق نشده است، اما ممکن است جای ارزش و ضد ارزش‌ها را با هم عوض کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات