خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ارومیه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای نهادینه شدن فرهنگ بی‌عفتی و بی‌حیایی نهایت تلاش خود را می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۰۹
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کریم‌ علی‌نژاد عصر امروز در اجتماع مردمی حافظان حریم خانواده، اقدام تروریستی اخیر در پیرانشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: این جنایت در نظر هر انسان منصفی محکوم است.

وی ضمن خیرمقدم به خانواده شهدا و بسیجیان، اضافه کرد: بار دیگر در آستانه سالروز قیام مردمی و خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب گرد هم جمع شده ایم تا حمایت خود را از این قانون اسلامی اعلام کنیم.

این مسوول گفت: رضاخان در چنین روزی عمق بی اعتقادی خود را به دین مبین اسلام اثبات کرد، ولی با مقاومت مردم این اقدام شنیع به جایی نرسید.

وی ادامه داد: ملت ایران در چنین روزهایی از عفت، حیا و پاکدامنی دفاع کردند و حتی در این راه به شهادت نیز رسیدند.

فرمانده سپاه ارومیه اضافه کرد: تعداد شهدای این واقعه را تا ۲ هزار نفر تخمین زده اند اما تاکنون در آثار هنری و ادبی به شکل شایسته به این رویداد تاریخی پرداخته نشده است.

علی‌نژاد گفت: دشمنان قسم خورده اسلام برای کشف حجاب و بی حیایی تلاش می کنند و به نهاد خانواده طمع دارند بنابراین باید اساتید حوزه و دانشگاه نسبت به این موارد مردم را آگاه کنند.

وی حجاب را یادگار حضرت فاطمه (س) و محصول خون شهدا دانست و گفت: همه ما باید گام های موثری برای نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات