عضو شورای بسیج مسجد امام حسن(ع) گفت: طرح جهاد همبستگی اتکاء به ظرفیت های درونی کشور برای رفع بحران هاست.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۴۳
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

مصطفی نوری زاده از اعضای شورای بسیج مسجد امام حسن(ع) و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با اشاره به اینکه طرح جهاد همبستگی با رویکرد مسجد محوری انسان را یاد صحنه های ماندگار دفاع مقدس می اندازد گفت: الگوی دفاع مقدس در یک نقشه راه مهم برای کشور ایران و حتی کشورهای دیگر است که باید همواره از این کارنامه درخشان رزمندگان بهره برد.

وی طرح جهاد همبستگی را مصداق بارز استفاده از ظرفیت های درونی برای رفع بحران ها دانست و افزود: محتوای اصلی طرح جهاد همبستگی برگرفته از الگوی عملی دفاع مقدس است و ما از دفاع مقدس آموخته ایم که اگر روی توان خود حساب کنیم و چشم به بیگانگان نداشته باشیم قطعا در برابر دشمن پیروز خواهیم شد.

عضو شورای بسیج مسجد امام حسن(ع) با تأکید بر اینکه طرح جهاد همبستگی روحیه جهاد و خدمت رسانی را به سراسر کشور و حتی کشورهای منطقه انتقال داده گفت: ملت ایران در سیل بهاری به خوبی به صحنه آمدند و نشان دادند که تا پای جان برای هموطن خود تلاش می کنند و امیدواریم ملت همان عملکرد را در مرحله دوم خدمت رسانی از خود به جای بگذارند.

نوری زاده ظرفیت عظیم ملت ایران در کمک رسانی های گسترده را ناشی از تعالیم عمیق دینی و اسلامی آنها دانست و افزود: طرح جهاد همبستگی ملی اعتماد عمومی مردم را به خود جلب کرده و همین که جوانان در گروه های جهادی در دورترین نقاط محروم حضور پیدا می کنند مردم را شگفت زده کرده است.

این نخبه بسیجی با اشاره به ظرفیت عظیم مساجد برای حل مشکلات مردم خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس مساجد سنگرهای مهمی برای اتخاذ تصمیم های بزرگ بود و حتی این نقش مساجد در گذشته هم وجود داشته ولی متأسفانه در مقطعی از این ظرفیت عظیم دچار غفلت شدیم و این طرح جهاد همبستگی دوباره ظرفیت های عظیم مساجد را فعال خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات