امام جمعه تبریز مقابله با فشارهای اقتصادی آمریکا را راهبرد اقتصادی عنوان و بیان کرد: اگر راهبرد آن ها اقتصادی است باید راهکار اصلی ما هم اقتصادی باشد چرا که با مذاکره وضعیت کشور تغییر نمیکند و باید مسائل اقتصادی و معیشت مردم را مورد توجه قرار داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۵۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم با بیان اینکه در برابر سناریوهای آمریکا در برابر ایران راهکار داشته باشیم گفت : سیاست های آمریکا را در سه سطح باید مورد توجه قرار داد ، راهبرد کلان بین المللی، راهبرد کلان منطقه ای و راهبرد اختصاصی ایران ، که باید برای هر کدام از این راهبرد ها راهکار داشته باشیم.
وی افزود: یکی از این راهکارها حمله به راهبرد دشمن است ، یعنی اگر قرار است آمریکا در معامله قرن حضور داشته باشد باید مسئله فلسطین را جدی تر از گذشته فعال و احیا کرد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه واقع بینی یکی دیگر از راهکارها برای مقابله با راهبرد دشمن است ادامه داد: دولت مرتب اعلام میکند که باید به مردم امید داد ، آری امید خوب است و جزء سیاست های نظام است اما باید در کنار امید اقدامات عملی و جدی صورت پذیرد و مردم بتوانند با رفع مشکلات خود در مقابل راهبرد آمریکا ایستادگی کنند.
وی خاطر نشان کرد: راهبرد نه جنگ و نه مذاکره که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تعیین شده دشمن را تحت فشار قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه های این با اشاره به اینکه امارات به دنبال فرار از باتلاق یمن هست گفت: مقامات اماراتی با تایید خبر کاهش نظامیان این کشور از یمن گفته اند که این تصمیم از یک سال پیش گرفته شده است.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه بحث ویژگی های نمایندگان مجلس که چند هفته ای است در خطبه دوم نماز به آن پرداخت می شود گفت: نماینده راه یافته از یک حوزه انتخابیه به مجلس شورای اسلامی علاوه بر اینکه وظیفه دارد به مسائل حوزه انتخابیه خود رسیدگی کند، در واقع نماینده همه ملت ایران است، از این رو باید در انتخاب نمایندگان مردم در مجلس با هوشیاری و آگهی کامل عمل کنیم.

ارسال نظرات