مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک گفت: هدف دشمن این است. ایمان را از بین ببرد، حیا و عفاف را از بین ببرد و لذا باید در این خصوص همه هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۱۵۵۴۹۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت الاسلام ماشاالله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در حاشیه تجمع مدافعان حریم خانواده در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) بهترین الگو برای دختران و بانوان جامعه اسلامی محسوب می‌شود گفت: در دهه کرامت باید فضایل اخلاقی و سیره زندگی آن حضرت برای الگو گیری بانوان بیش از گذشته تشریح و تبیین شود.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف مصونیت و حافظ گوهر وجودی انسان است افزود: دختران و بانوان ایران اسلامی باید در تمام مراحل از ارزش‌های اصیل ایرانی و اسلامی جامعه دست نکشند تا به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک با تأکید بر اینکه کسانی که امروز غافلانه یا عامدانه ابزار تهاجمات دشمن شده اند راه خطایی می روند گفت: حیا و عفاف علاوه بر آنکه حکم و دستوری الهی است یکی از عوامل اقتدار ملّی نیز هست که دشمن آن را هدف گرفته است.

وی در این خصوص تصریح کرد: دشمن دنبال این است که این عوامل اقتدار ملّی را از بین ببرد؛ هدف دشمن این است. ایمان را از بین ببرد، حیا و عفاف را از بین ببرد و لذا باید در این خصوص همه هوشیار باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه های فرهنگی باید نسبت به آموزش های بنیادی در موضوع عفاف اجتماعی و خانواده توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات