خبرهای داغ:
در پی انتصاب سردار سلیمانی و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر ایفای نقش راهبردی در پیشرفت حرکت های جهادی بسیج در حکم ایشان مجمع جهادگران بیانیه ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۰۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، در پی انتصاب سردار سلیمانی به ریاست سازمان بسیج مستضعفین و همچنین تأکیدات مقام معظم رهبری بر تقویت و گسترش گروه های جهادی در حکم ایشان؛ مجمع مرکزی جهادگران سراسر کشور بیانه ای بدین شرح صادر کردند:

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

با اهدای سلام و تحیات الهی؛

انتصاب جنابعالی به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار به سمت ریاست سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نویدبخش نشاط، پویایی و بالندگی تفکر و منش بسیجی بوده و ایضاً گواهی بر تعهد، دانش ورزی، تجربه و شایستگی محرز شما در این مسئولیت معظم است.

ما جهادگران، به عنوان فعالان عرصه خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار، این حسن انتخاب را از جانب رهبر حکیم انقلاب اسلامی گرامی داشته و بر خود فرض می دانیم به رسم ادب و در کمال امتنان به حضور ارجمند جنابعالی تبریک عرض نماییم.

تجارب ارزنده جنابعالی در مسئولیت های گوناگون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کنار روحیه بسیجی، یقیناً ما را به اعتلای فرهنگ خدمت رسانی، گسترش گروه های جهادی، حمایت و پشتیانی از حرکت های جهادی و ارتقای کمی و کیفی حضور جهادگران در مناطق محروم، امیدوار می نماید.

رجاء واثق دارد حضور شما در این عرصه خطیر، موجبات کارآمدی بیش از پیش بسیجیان مخلص جهادگر، در امر گسترش، تعمیق و حفاظت از ارزش های انقلابی و نیز نقش آفرینی ایشان در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی، بویژه بسط روحیه خدمت رسانی و مدیریت جهادی را فراهم آورد.

در پایان، توفیق جنابعالی در تحقق منویات معظم له در اجرای گام دوم انقلاب و همچنین ایفای نقش راهبردی در پیشرفت حرکت های جهادی در آینده روشن میهن عزیز اسلامی را در سایه تأییدات الهی و ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) خواستاریم و از درگاه ایزد منان سعادت، سیادت و ثبات قدم در راه تعالی و قرب به خداوند متعال را برای حضرتعالی مسئلت داریم.

مجمع مرکزی جهادگران سراسر کشور

انتهای پیام/ع

ارسال نظرات