در راستای سلسله جشن های شکوه رضوان، گروه سرود سقای حسین دهستان حکمی شهرستان میناب نخستین اجرای خود را در فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد انجام داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۲۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
 
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، « امین نعیمی کمال آبادی »، مربی گروه سرود سقای حسین(ع) دهستان حکمی عنوان کرد: گروه سرود سقای حسین(ع) به مناسبت دهه کرامت و در آستانه میلاد بابرکت ثامن الحجج و به منظور اجرای برنامه در قالب جشن های شکوه رضوان در نقاط مختلف شهر مشهد ازجمله حرم از سوی آستان قدس دعوت شده است.

 

وی با بیان اینکه گروه سرود سقای حسین(ع) از 19 تا 23 تیرماه به مدت سه روز در حرم و اطراف آن به اجرای برنامه می پردازد، افزود: نام اثری که گروه سقای حسین(ع) در حرم امام رئوف اجرا می کند، « عالم آل نبی » است.

 

نعیمی کمال آبادی با اشاره به اینکه شعر این سرود توسط « جواد شیخ الاسلام » سروده شده است، اضافه کرد: سید یحیی موسوی نیز آهنگسازی این اثر را بر عهده دارد.

 

گفتنی است؛ گروه سرود سقای حسین(ع) در فروردین ماه سال جاری به نخستین جشنواره « آوای رضوان » که با حضور گروه هایی سرود 17 استان کشور در مشهد برگزار شده، راه یافته بود و موفق به کسب جایزه ویژه این جشنواره شد.

ارسال نظرات