با توجه به نیاز زیر ساخت های لازم جهت اجراء و پیاده سازی طرح جهاد روشنایی در استان اصفهان، هماهنگی های لازم جهت تشکیل کارگروه های استانی زیر نظر سازمان بسیج مهندسین استان اصفهان در شهرستان های هدف انجام می گیرد.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۴۱
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، با توجه به نیاز زیر ساخت های لازم جهت اجراء وپیاده سازی طرح جهاد روشنایی در استان اصفهان ، هماهنگی های لازم جهت تشکیل کارگروه های استانی زیر نظر سازمان بسیج مهندسین استان اصفهان در شهرستان های هدف انجام پذیرفت، در این راستا جناب آقای مهندس سید حامد زنجانی زاده اصفهانی کارشناس، مجری و مدرس سیستم های فتوولتائیک، مسئول اجراء طرح جهاد روشنایی در استان اصفهان معرفی گردید . 

در این راستا در اولین جلسه کارگروه استانی که در شهرستان مبارکه با حضور؛ مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان مبارکه سرکار خانم شجاعی و جناب آقای عقیلی مدیر محترم سازمان بسیج سازندگی این شهرستان و جمعی از دهیاران و همچنین اساتید دانشگاه در این جلسه گرد هم آمدند و علاوه بر توضیح کلیات به بررسی زیر ساخت ها و هماهنگی های لازم جهت اجرایی شدن این طرح ، مواردی عنوان گردید و دیدگاه ها و سوالات مدعوین پاسخگویی گردید . 
از جمله موارد مورد بحث در این جلسه می توان به : 
1- چگونگی ارائه تجهیزات نیروگاه خورشیدی و همچنین  نحوه  پرداخت هزینه های اجرایی به مجریان طرح 
2-  میزان فضا مورد نیاز نصب تجهیزات و همچنین مشخصات کلی سازه بناهای مورد نظر 
3- میزان درآمد ماهیانه هر خانوار از این سیستم و همچنین نحوه عقد قرارداد هر خانوار با وزارت نیرو 
4- آشنایی سطحی به تعداد و همچنین تجهیزات مورد نیاز این سیستم 
5- عمر مفید نیروگاه نصب شده و تجهیزات به کار برده شده در آن و همچنین شرایط گارانتی و ملزومات مورد نیاز برای تعمیر و نگهداری 
6- قوانین وزارت نیرو برای تاییدیه مورد نظر جهت اتصال به شبکه و همچنین قیمت خرید تضمینی برق

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات