خبرهای داغ:
مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان:
مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان گفت: دوره فصل رویش ویژه دانش‌آموزان خوزستانی برای ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر خوزستانی از ۹ تیرماه آغاز و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۵۵۵۸۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

حجت‌الاسلام اکبر محمدیان مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز، اظهار کرد: دوره فصل رویش ویژه دانش‌آموزان خوزستانی با محوریت مباحث فرهنگی و آشنایی با دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر خوزستانی از ۹ تیرماه آغاز و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: محتوای دوره فصل رویش در رابطه با تهدید‌های صورت گرفته در بدنه قشر دانش‌آموز، پرسش و پاسخ با محوریت مباحث اعتقادی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی و شیوه‌های تقابل با دشمنان است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خوزستان با بیان این‌که اردوی ویژه برگزیدگان دوره به مشهد مقدس است، عنوان کرد: برنامه تابستانه فصل رویش در 16 دفتر استانی با حضور مدرسان مطرح استان در سه محور فرهنگی، معرفتی و دانش‌افزایی برگزار خواهد شد.

وی گفت: یکی از محور‌های دوره فصل رویش کار تشکیلاتی صرف با دانش‌آموزان است و۸۰ درصد برگزاری برنامه‌های تابستانه و اجرای آن‌ها بر عهده دانش‌آموزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها