پیام تبریک مدیر پایگاه قرآنی دهاقان به فرمانده جدید سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) اصفهان

سید امیر حجازی در پیامی انتصاب سردار پاسدار مجتبی فدا را به عنوان فرماندهی جدید سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۴۲
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج، سید امیر حجازی در پیامی انتصاب سردار پاسدار مجتبی فدا را به عنوان فرماندهی جدید سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

” الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَم”

سردار پاسدار سرافراز مجتبی فدا
سلام علیکم؛

سپاه پاسداران نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام ، ایران و حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، ایفا کند.

امروز پس از گذشت بیش از سه دهه از تأسیس این نهاد ارزشمند و پر افتخار که دفتر سوابقش از برگ‌های زرین حماسه ، ایثار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامی به‌ ویژه در دوران دفاع مقدس شکل گرفته است، بالنده‌تر، بانشاط‌تر و مقتدرتر از گذشه در راه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل(ره) است ، همان پیر جمارانی که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
بی شک عهده داری مسئولیت در نهاد مقدس سپاه بویژه در سطوح بالای سازمانی موهبت گرانقدری است که خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود عطا می فرماید.
بی تردید حسن اعتماد فرماندهی معظّم کل قوا (مدظلّه‌العالی)، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی شما، منظومه مبارک و ارزشمندی است که یاری بخش جنابعالی در مسئولیت جدید خواهد بود.

اینجانب بر خود وظیفه می دانم با نهایت مسرت و مباهات انتصاب جنابعالی را به سمت فرماندهی سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است در اجرای ماموریتهای خطیر محوله با تکیه بر تجارب ارزنده و تخصص مفید خویش و با الهام از منویات فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) موفقیت ، پیروزی و سربلندی شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

ارسال نظرات