معاون روابط عمومی سپاه کربلا مازندران خبر داد:

فردا؛افتتاح 83 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در 19 شهرستان مازندران

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران از افتتاح بیش از 83 پروژه محرومیت زدایی در 19 شهرستان مازندران همزمان با سالروز میلادپربرکت امام رضا(ع) و با حضور رئیس بسیج سازندگی کشور در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۵۶۸۵
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرگرد علی ابراهیمی گتابی صبح امروز شنبه 22 تیرماه در جمع خبرنگاران  ضمن تبریک ایام دهه کرامت،بویژه میلاد سراسر نور و پربرکت هشتمین خورشید امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) ،از افتتاح بیش از 83پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه کربلا در 19 شهرستان خبر داد و گفت:این مراسم ساعت 9 صبح فردا 23 تیرماه با حضور محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا بصورت ویدئو کنفرانس در دفتر فرماندهی برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران در ادامه به عناوین مهم ترین برنامه ها  در این مراسم  اشاره کرد و افزود:تحویل خانه های محروم مددجویان در 19 شهرستان که بیشترین آن 10 خانه محروم در محمودآباد را شامل می شود . همچنین تحویل واحدهای مسکونی نوساز و بازسازی شده در مناطق سیل زده، افتتاح مخزن 10 متر مکعبی در تنکابن و مخزن 100 متر مکعبی در گلوگاه در قالب طرح های آب رسانی، مرمت و بازسازی  2 گلزار شهدا در بابلسر و...از جمله این برنامه ها است.

سخنگوی سپاه کربلا مازندران با اعلام تحویل سه واحد مسکونی نوسازی شده به سیل زدگان روستای رکنی کلا شهرستان سیمرغ  اضافه کرد: فردا طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  در این روستا خانه های نوساز تحویل  سیل زدکان می شود.

ابراهیمی گتابی در پایان با یادآوری این مطلب که تلاش داریم پروژه های محرومیت زدایی که سپاه کربلا متعهد به احداث،  مرمت، بازسازی و تکمیل شده ،ماهیانه بصورت تجمیع افتتاح و به بهره برداری برسد، تاکیدکرد:سپاه خدمات رسانی به مردم را وظیفه خود  دانسته و در عرصه محرومیت زدایی جهادی عمل می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار