مدیر اردویی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران بافق گفت: اعزام کاروان راهیان نور با حضور ۳۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۰۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، رضا ابوترابی اظهار کرد: اعزام افراد از نیمه دوم تیرماه آغاز شد و تا پایان ماه جاری ادامه دارد و در این مدت بسیجیان در قالب ۶ گروه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آنها از مناطق عملیاتی تپه‌های الله اکبر، باشگاه افسران، خانه کرد، زیارت شهدای سیران بند، شهر بانه و منطقه عملیاتی بیت المقدس ۲( بوالحسن) بازدید می‌کنند.

مدیر اردویی ناحیه مقاومت بسیج بافق بیان کرد: زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) قم، بازدید از مسجد جمکران، پارک باباطاهر و گنج نامه همدان از دیگر برنامه‌های سفر پنج روزه راهیان نور است.

این بسیجی بافقی تصریح کرد: هدف از اعزام کاروان راهیان نور آشنایی نسل جوان با فرهنگ مقاومت و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و پر کردن بخشی از اوقات فراغت نوجوانان و جوانان می باشد.

وی گفت: شهدا با نثار خون پاکشان برای کشور عزت آفریدند که آزادی و عظمت کنونی مملکت ثمره آن خون‌های پاک است.

به گفته ابوترابی مناطق عملیاتی غرب کشور برای مردم ایران و رزمندگان اسلام کتاب است، خواندنی‌ترین کتاب حماسه، اردوهای راهیان نور یکی از راه‌های مؤثر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که هرچقدر فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان جامعه ترویج شود، بی‌تردید این نسل در مقابل آماج حملات دشمنان در جنگ نرم مقاوم‌تر خواهند بود.

مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در غرب و شمال‌غرب کشور از استان آذربایجان غربی گرفته تا کردستان و کرمانشاه و ایلام، در سال‌های اخیر مورد توجه زائران راهیان نور از اقصی نقاط کشور قرار گرفته است.

مناطق بکر و دیدنی و محل مجاهدت‌های دلاوران و افتخار آفرینان رزمندگان اسلام با عناصر ضد انقلاب و دشمن بعثی که هنوز هم ناگفته‌های فراوانی در دل خود دارد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

ارسال نظرات