سردار کارگر:

موزه‌های دفاع مقدس امسال به ۲۵ مجموعه می‌رسد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: تعداد موزه‌های دفاع مقدس به عنوان مجموعه‌های فرهنگی امسال ۲۵ مورد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۱۰
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر روز چهارشنبه در نشست بررسی مسائل باغ موزه دفاع مقدس در سالن اجتماعات غدیر استانداری افزود: باغ موزه‌های دفاع مقدس راهی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و مجموعه دولت، مجلس و نیروهای مسلح بدون در نظر داشتن مسائل جناحی کمک کردند. وی تصریح کرد: سال ۹۶، حدود ۱۰ موزه دفاع مقدس به پنج موزه موجود در کشور اضافه شد و تا پایان امسال نیز ۱۰ موزه دفاع مقدس دیگر افتتاح می‌شود و مجموع موزه‌های دفاع مقدس در کشور به ۲۵ موزه می‌رسد.

وی ابراز داشت: برآیند دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی حاکیست کشور روند روبه رشد و پویایی را طی کرده است و افرادی که ناامیدی و یاس را به جامعه القا می‌کنند مشکلات روحی و روانی دارند.

کارگر خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدرتمند و مقتدر است و این یک شعار نیست و نابودی پهپاد ضد رادار آمریکایی در خاک کشور گواه این گفته است.

وی یادآور شد: چه کسی جرأت نابودی پهپاد را دارد و با صدای بلند این اقدام را اعلام کند، کشور با اقتدار پهپاد آمریکایی در خاک ایران را با سامانه سوم خرداد ساخته شده با دانش بومی نابود کرد.

وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس کشور وارد کننده سیم خاردار و گونی سنگر بود، اضافه کرد: توفیقات و دستاوردهای کشور به برکت خون شهداست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سال گذشته هفت میلیون نفر به مناطق عملیاتی جنگی از طریق راهیان نور اعزام شدند که ۷۰ درصد افراد گروه سنی بین ۱۵ تا ۳۰ سال بودند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس فقط متعلق به نیروهای مسلح نیست، افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و تا مادامی که مردم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، نظام پیروز است.

وی اظهار داشت: مناطق راهیان نور اثر طبیعی جنگی هستند و موزه دفاع مقدس مقدس پاتوقی برای رزمندگان دفاع مقدس و نشر ارزش هاست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری ابراز داشت: مسئولان نوکر مردم هستند و باید به این نوکری افتخار کنند، افزود: اجازه ورود مسائل جناحی به راهیان نورد داده نشده و هر فرد یا مسئولی که اقدامی خلاف این راهبرد انجام داد به شدت مورد برخورد قرار گرفت، دفاع مقدس متعلق به آحاد جامعه و کلید وحدت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مسائل جناحی در دفاع مقدس مطرح نیست.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به منظور شرکت در همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور مدیران بنیاد در سمنان و خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی و شرکت در نشست بررسی مسائل باغ موزه دفاع مقدس سمنان در سفری ۲ روزه به استان سمنان سفر کرد.

ارسال نظرات