یکی از اساتید اخلاق در گردهمایی سبک زندگی کارکنان سپاه میانه، بر الگوگیری از دعاهای امام سجاد(ع) در مسیر زندگی تاکید کرد و گفت: صحیفه سجادیه بهترین منبع سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۴۶
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت الاسلام جابر یوسفی از صحیفه سجادیه با عناوین زبور آل پیامبر(ص)، انجیل آل رسول و اخت القرآن یاد کرد و اظهار داشت: بلاغت و فصاحتی که در صحیفه سجادیه دیده می شود، تمامی اربابان کلام را مبهوت کرده و مسجود کلام امام معصوم(ع) می کند.

   وی دعا را مهم ترین میراث امام سجاد(ع) دانست و گفت: دعا بهترین وسیله برای دستیابی به اهداف مشروع است و کمک می کند تا از داشته های علمی و مادی به نحو مطلوب استفاده شود.

   حجت الاسلام یوسفی تحمل سختی ها را مقدمه ای برای رسیدن به راحتی ها عنوان کرد و افزود: انسانهایی که حب خدا را در دل داشته و قلبشان را مملو از عشق الهی می کنند، مصائب و مشکلات هر چند هم بزرگ باشد در نظرشان خوار و خفیف بوده و به راحتی آن را پشت سر می گذرانند.

   وی بی اعتنایی نسبت به مادیات را از خصلتهای انسانهای با خدا دانست و اظهار کرد: در چشم کسی که خدا برایش بزرگ باشد، مادیات بسیار بی ارزش و کم اهمیت است.

   کارگاه سبک زندگی اسلامی با هدف تبیین ساده زیستی، قناعت، توکل و تلاش با حضور کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها