خبرهای داغ:
در مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزارشد و تیم شاهرود با اقتدار بر سکوی اول مسابقات قرار گرفت و در مرحله انفرادی نیز ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود به مقام های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند
کد خبر: ۹۱۵۵۷۷۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی که از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ تیرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزارشد، امروز به کار خود پایان داد و تیم شاهرود با اقتدار بر سکوی اول مسابقات قرار گرفت و در مرحله انفرادی نیز ورزشکاران شاهرود به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند.
در دور اول مرحله تیمی این مسابقات تیم شاهرود با دو نتیجه مشابه ۵ بر ۰ بر تیم‌های نجف آباد و خوزستان غلبه کرد. پس از رقابت‌های دور اول مسابقات چهار تیم منتخب استان سمنان، تهران، خراسان رضوی و نجف آباد به دور دوم راه یافتند که تیم شاهرود به عنوان تیم منتخب استان سمنان موفق شد با نتایج ۳ بر ۰ و ۳ بر ۱ از سد تیم‌های خراسان رضوی و تهران گذشته و فاتح این دوره از مسابقات شود. تیم تهران به مقام دوم دست یافت و تیم‌های خراسان رضوی و نجف آباد هم مشترکا به مقام سوم دست یافتند. همچنین کاپ اخلاق مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی به تیم استان خوزستان تعلق گرفت.
در ترکیب تیم منتخب استان سمنان (شاهرود) خانم‌های دانشجو پگاه شاکر، آرزو شاکر، پگاه کامرانی، نیکو امینیان، شیما شالیان و الناز فیض منش به مربیگری سرکار خانم خدیجه جلالی و تحت سرپرستی سرکار خانم مریم یاری حضور داشتند.
پس از مرحله تیمی مرحله انفرادی این دوره از مسابقات نیز که از روز گذشته آغاز شد پس از انجام ۳۲ مسابقه امروز به پایان رسید و الناز فیض منش و پگاه کامرانی از واحد شاهرود به ترتیب به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی نایل شدند و نازنین زمانی و الهه سفیدیان از تهران مشترکا به مقام سوم دست یافتند.
بدین ترتیب با مشخص شدن تیم‌ها و نفرات برتر مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور به میزبانی واحد شاهرود امروز با اجرای مراسم اختتامیه این مسابقات و اهدای کاپ ها، احکام و مدال‌های قهرمانی به تیم‌های برتر و ورزشکاران برگزیده در خانه بدمینتون شهرستان شاهرود به کار خود پایان داد و کاپ قهرمانی به تیم شاهرود و کاپ نایب قهرمانی به تیم تهران و کاپ‌های جایگاه سوم مشترکا به تیم‌های خراسان رضوی و نجف آباد اهدا گردید. همچنین کاپ اخلاق مسابقات بدمینتون دانشجویان دختر سراسر کشور دانشگاه آزاد اسلامی به تیم استان خوزستان تعلق گرفت.
لازم به ذکر است تیم شاهرود که به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت، در مسابقات سال گذشته هم که به میزبانی واحد قوچان برگزار شد به مقام نایب قهرمانی مسابقات دست یافته بود و خانم‌ها پگاه کامرانی و الناز فیض منش که امسال در مسابقات انفرادی آزاد به مقام‌های دوم و اول دست یافتند، در مسابقات انفرادی آزاد سال گذشته هم به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافته بودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها