رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه آشیانه هوایی لرستان چند سالی بوده که ساخت آن طول کشیده و هنوز تکمیل نشده است.گفت: با تعامل استاندارامسال سوله ها، رمپ و محل نشستن هلی کوپتر مشخص می شود و امیدواریم بتوانیم در چند ماه آینده و قبل از پایان سال این آشیانه را افتتاح کنیم.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۸۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی اصغر پیوندی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در مرحله اول توزیع کالا در مجموع ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی تهیه شده و از امروز به مناسبت میلاد امام رضا (ع) در مدت زمان دو هفته تا ۲۰ روز توزیع خواهند شد.

وی  افزود:بر اساس اعلام استاندار و ستاد بازسازی مبلغی که برای این تعداد بسته لوازم خانگی هزینه شده ۵۵ میلیارد تومان است و ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر کمک مردم نزد هلال احمر است و برای رفع نیازمندی های مناطق آسیب دیده پنج استان گلستان، لرستان، مازندران و خوزستان و ایلام و استان هایی که به درجات کمتری آسیب دیده اند هزینه خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور  گفت: بر اساس آماری که استانداری ها به ما اعلام می کنند این اقلام به شکل حواله به سرپرست خانوارها تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه  آشیانه هوایی لرستان چند سالی بوده که ساخت آن طول کشیده و هنوز تکمیل نشده است.گفت: با تعامل استاندارامسال سوله ها، رمپ و محل نشستن هلی کوپتر مشخص می شود و امیدواریم بتوانیم در چند ماه آینده و قبل از پایان سال این آشیانه را افتتاح کنیم.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات