رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: با راه‌اندازی این دو کارخانه جدید تعداد واحد‌های کارخانجات نساجی بروجرد به ۹ کارخانه خواهد رسید و شرایط برای ایجاد بیش از ۲۰۰ اشتغال جدید در این مجموعه مهیا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۷۸۸
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی در حاشیه مراسم گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد تاسیس مجموعه کارخانجات نساجی بروجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خوشبختانه کارخانه نساجی بروجرد در سال‌های گذشته تاکنون شاهد روند توسعه و پیشرفت بوده است. افزود: از سال ۹۴ پس از مدتی رکود با بازسازی و نوسازی که سرمایه‌گذاران طرح با یک نگاه فنی و علمی و با استفاده از مشاوران مجرب در دستور کار قرار دادند تاکنون تولید این کارخانه به صورت مداوم در حال افزایش تولید بوده و از تولید حدود ۸ میلیون متر مربع به بیست میلیون مترمربع در سال ۹۷ رسیده است.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده امسال میزان تولیدات نساجی بروجرد به بیش از ۲۸ میلیون مترمربع افزایش یابد.

صفی‌خانی با اشاره به اینکه روند توسعه و بروزرسانی خطوط تولید کارخانه نساجی بروجرد به صورت مداوم در حال انجام است   اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی صورت گرفته دو کارخانه جدید تولید شامل خطوط ریسندگی و یک واحد دیگر به زودی در این مجموعه راه‌اندازی می شود تا شاهد افزایش واحدهای این شرکت به ۹ کارخانه و توسعه سبد کالایی محصولات نساجی بروجرد باشیم.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی این دو کارخانه جدید تعداد واحدهای کارخانجات نساجی بروجرد به ۹ کارخانه خواهد رسید و شرایط برای ایجاد بیش از ۲۰۰ اشتغال جدید در این مجموعه مهیا می‌شود.

این مسؤول اظهار داشت: خوشبختانه شاهد توجه ویژه نساجی به ایجاد فروشگاه‌ها در سراسر کشور هستیم به نحوی که اکنون ۳۸ فروشگاه در کشور در حال فعالیت بوده که تا پایان سال این عدد به بیش از ۷۰ فروشگاه خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات