خطیب جمعه کوهبنان : در سالی که گذشت قانونی در مجلس تصویب شد که کسانی که چند نوبت نماینده بودند در انتخابات شرکت نکنند که شورای نگهبان آن را رد کرد لذا جا دارد که نمایندگان به حرف خود پای بند باشند تا زمینه برای حضور افراد جوان ،مومن و انقلابی فراهم شود تا مجلسی ای اربنان افزایش پیدا کند .
کد خبر: ۹۱۵۵۷۹۷
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام عباس جعفری و با حضور جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار و بسیجی کوهبنان در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام (ره) برگزار شد .

 به گزارش کوهبنان امید ، امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: ۲۱ تیرماه یکی از قیام های خونین بواسطه وجود رضاخان سرسپرده اتفاق افتاد او در سفر به ترکیه در تلاش برآمد تا حجاب زنان ایرانی را بر دارد .

وی تاکید کرد : دشمنان همواره در صدد هستند که حجاب را مانع پیشرفت بدانند در حالی که این مهم یک عطیه الهی است در کشور ما از قدیم حجاب رونق داشته ححاب صیانت بخش و ارزش آفرین است.

خطیب جمعه کوهبنان ادامه داد : دشمن درصدد تخریب ارزش ها و خانواده است تا این تشکل معنوی دچار تزلزل شود لذا سال ها علیه حجاب مبارزه می کند .

وی افزود: برای حفظ حجاب خون ها داده شده در سال ۱۳۱۴ مردم برای حفظ حجاب قیام کردند لذا گروهی در این راستا به شهادت رسیدند امروز کار محجبه های جامعه بسیار سخت تر و مفیدتر است چون تبلیغات مستقیم دشمنان را شاهدند و باید در برابر دشمنان خارجی و کج سلیقه گان داخلی مبارزه کنند.

امام جمعه کوهبنان تصریح نمود: ۱۱ ذی القعده سالروز ولادت امام هشتم است که در سال ۱۴۸ در مدینه متولد شد شخصیتی که ولی نعمت ایران اسلامی است کارهای ارزشمندی انجام داد و علم را نجات داد و باعث خیر و برکت برای همه مردم جهان هست .

وی ادامه داد : ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی است معلولین تحت پوشش بهزیستی هستند که خدمات خوبی به این افراد ارائه می شود .

حجت الاسلام جعفری بیان داشت : تامین اجتماعی در بحث بیمه مردم و ارائه خدمات درمانی کارهای ارزشمندی انجام می دهد جا دارد خدمات در بحث درمان تامین اجتماعی کوهبنان افزایش پیدا کند .

وی تاکید کرد: یکی از نهادهای ارزشمند انقلاب اسلامی شورای نگهبان است که بدستور حضرت امام(ره) تشکیل شد که از شرع و دیانت محافظت می کند نهادی که خار چشم دشمنان ، حامی مردم و حافظ قانون اساسی است .

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت: ۲۷تیرماه سالروز پذیرش قطعنامه ۵۹۸ است که ایثار و مقاومت ملت ایران نتیجه داد و آغاز گر جنگ و متجاوز مشخص شد و حقانیت ایران اسلامی در جهان مشخص گردید.

وی گفت : شیخ زکزاکی بعنوان یکی از شخصیت های علمی در بند رژیم نیجریه است شخصیتی که جذب مکتب حضرت امام(ره) شد و موفق گردید فرهنگ شیعه را ترویج و انسان های آزاده ای را تربیت کند در حالی که امروز حال ایشان وخیم است جا دارد نهادهای جهانی اقدامی برای درمان ایشان داشته باشند .

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در سالی که گذشت قانونی در مجلس تصویب شد که کسانی که چند نوبت نماینده بودند در انتخابات شرکت نکنند که شورای نگهبان آن را رد کرد لذا جا دارد که نمایندگان به حرف خود پای بند باشند تا زمینه برای حضور افراد جوان ،مومن و انقلابی فراهم شود تا مجلسی پویاداشته باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بدعهدی اروپایی ها را شاهدیم البته بزودی دشمنان ایران اسلامی تو دهنی خواهند خورد که در بطن مردم ملت ایران اسلامی ،مومن و شهید داده نمی توانند نفوذ کنند و چیزی به پیش ببرند .

ایشان تصریح نمود : در هفته ای که گذشت شاهد تلاش نیروی انتظامی کوهبنان و همکاری موتور سواران بودیم که این مهم در کاهش تصادفات اثر گذار بود و شاهد حوادث ناگوار در شهرستان نبودیم .

 

 

ارسال نظرات