خبرگزاری بسیج: «رضا فغانی» فعال رسانه ای و سردبیر آوای ری نسبت به اظهارات سید حسین نقوی نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس، واکنش نشان داد و خواستار پیگیری نماینده مردم ری در مجلس شورای اسلامی، عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش و دیگر مسوولان شهرستان ری در این زمینه شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۵۴
|
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

فغانی یادآور شده است: متاسفانه با تمام بی مهرها و ناملایمتی هایی که در حق «ری» و مردم آن می شود و همه مشکلات و مصائب تهران و اطراف آن به این شهر کهن و باتمدن سرازیر می گردد، این بار نیز سید حسین نقوی حسینی رئیس مجمع نمایندگان شهرستان‌های استان تهران و نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در خصوص #زندان_زنان_قرچک، این زندان را به شهرستان ری ارتباط داده است.

وی در اظهارات خودگفته است؛ در شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا هیچ‌گونه زندانی به نام #زندان_زنان وجود ندارد و قویا تاکید کرده زندان زنان در حوزه استان تهران و شهرستان ری می باشد.

البته این موضوع فقط به این مورد ختم نمیشود، زیرا #ندامتگاه_تهران_بزرگ نیز بنام فشافویه عنوان می شود.

امیدواریم هر چه سریعتر دکتر علیجانی نماینده مردمی ری، آقای خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش و دیگر مسوولان شهرستان ری در این خصوص پاسخ قاطع و قانع کننده ای در جهت دفاع از نام و حقوق مردم ری ارائه نمایند.

 

ارسال نظرات