خبرهای داغ:
به گزارش بسیج :تیم فولادخوزستان با سرمربی جوان خود بدنبال بازگشت به روزهای خوشش گذاشته است.پس از پایان هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور،مسئولان باشگاه فولادخوزستان پس از منتفی شدن تداوم همکاری با افشین قطبی،خیلی زود با جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به توافق دست پیدا کردند تا این مربی در سومین تجربه مربیگری سکان هدایت سرخ پوشان اهوازی را در دست بگیرد.مربی جوانی که آرزوهای بزرگی در سر دارد و به دنبال این است که پله‌های ترقی را خیلی سریع طی کند.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۶۵
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰

نکونام که بیش از هدایت تیمهای خونه به خونه بابل و نساجی مازندران را برعهده داشت با تیم پرطرفدار نساجی مازندران موفقیت بزرگی کسب کرد.وی توانست این تیم را که مشکلات مالی زیادی داشت به قهرمانی لیگ یک برساند و همراهش راهی لیگ برتر شود.
نکونام که سالها درسطح اول فوتبال جهان حضور داشت و به همراه تیم ملی درمسابقات مختلف شرکت کرده است می تواند با انتقال تجربیات خود به جوانان فولادخوزستان نقشی حیاتی در شکوفایی آنها داشته باشد.فولادخوزستان که هرساله نگاهی ویژه ای به آکادمی خود برای بستن تیم بزرگسالان دارد امسال نیز اسکلت اصلی تیم خود بر روی دوش جوانان خود بنا کرده است و می خواهد با سود جستن از تکنیک و هوش ذاتی نفرات بومی خود عرصه را بر حریفان تنگ کند.

مدیریت باشگاه فولادخوزستان و در راس آن دکتر حبیب رضایی مدیرعامل این باشگاه تا امروز تمامی خواسته های کادرفنی اجرا کرده است تا بازیکنان و جواد نکونام با آسودگی کامل اهداف خود را دنبال کنند.باشگاه فولاد با در اختیار داشتن یک آکادمی قدرتمند، ورزشگاه اختصاصی و مجموعه تمرینی با امکاناتی که در اختیار کمتر تیم لیگ برتری است،نگرانی های جواد نکونام را به لحاظ سخت ابزاری برطرف کرده است.مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان از مدیران تحصیلکرده ورزش کشورمان است،با انجام کارهای پشتیبانی خود نقشی حیاتی در آرامش بازیکنان و کادرفنی داشته است.
حفظ ستاره های همچون لوسیانو پریرا،حسن بیت سعید،سینا مریدی و... در روزهای که تیمهای دیگر با هزینه های میلیاردی ستارگان باشگاههای دیگر را جذب می کنند،کار ساده ای نیست.اما این نفرات با اعتماد به مذاکرات صورت گرفته با رضایی مدیرعامل باشگاه قرارداد خود را تمدید کردند.

جذب موسی کولیبالی یکی از بهترین بازیکنان خارجی سالهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران نشان تداوم سیاست صحیح باشگاه فولاد در جذب نفرات خارجی دارد.باشگاه فولادخوزستان درسالهای گذشته با جذب نفراتی همچون فابیو جانواریو،کارلوس فرناندز،ماتیاس چاگو و.... آنها را به فوتبال ایران معرفی کرد.

حضور محمد آبشک،محمد قاسمی نژاد و روح الله سیف اللهی در کنار جوانان فولاد می توانند در تکمیل شدن پازل تاکتیکی سرمربی،نقش حیاتی ایفاء کنند.
به هرحال با توجه به تغییرات صورت گرفته درفولادخوزستان این تیم برای هماهنگ شدن به زمان نیاز دارد و هواداران برای کسب نتیجه باید صبر پیشه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها