راهیابی فیلم مستند " جوکر" به جشنواره سراسری موج

رئیس حوزه هنری گفت: جشنواره از سراسری موج چهارم تا هفتم شهریور ۹۸ در دو بخش فیلم داستانی و مستند در جزیره کیش برگزار می‌شود و ۱۶۰۰ فیلم از سراسر کشور به دبیرخانه این جشنوراه ارسال شده است.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۷۱
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
اسلامی با بیان اینکه ۲۰ فیلم داستانی و ۱۸ فیلم مستند در این جشنواره پذیرفته شده اند، ابراز داشت: در مجموع ۳۹ اثر با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به مستند تولیدی حوزه هنری استان، گفت: فیلم مستند جوکر به نویسندگی و کارگردانی سجاد ایمانی با موضوع آسیب‌های اجتماعی و بیکاری تولید شده است و زندگی چند جوان شهرستانی که قصد مهاجرت به اروپا دارند را روایت می‌کند.
رئیس حوزه هنری استان افزود: فیلم مستند " جوکر" پیش از این نیز در جشنواره منطقه‌ای اروند، جشنواره منطقه‌ای کهگیلویه و جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، تندیس بهترین فیلم مستند را کسب کرده بود.
اسلامی تصریح کرد: همچنین این فیلم مستند در جشنواره بین المللی فیلم سینما حقیقت به عنوان بهترین فیلم از نگاه مخاطبان انتخاب و معرفی شد.
نویسنده و کارگردان مستند "جوکر" نیز گفت: بیکاری از جمله عواملی است که باعث می‌شود جوانان به کار‌های خلاف کشیده شوند.
سعید ایمانی افزود: تا کنون مستند جوکر در جلساتی با حضور مسئولان دادگستری و ۵۰ بازپرس ویژه دستگاه قضائی اکران شده است که با استقبال خوبی همراه بود و مسئولان نیز در صدد هستند که موضوع بیکاری جوانان در شهرستان‌ها را بیش از پیش مد نظر قرار دهند و در راستای کاهش آن اقدامات مؤثری انجام دهند.
ارسال نظرات