نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تکریم ارباب رجوع و پاسخ به نامه های مردمی دو اولویت مهم در ادارات است و باید رویه کنونی اصلاح شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۸۷۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از آذرایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز شنبه در دیدار با مدیران و جمعی از کارکنان بهزیستی، تأمین اجتماعی و خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان با بیان اینکه مجموعه های بهزیستی و خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی از سازمان های بسیار مهم و مؤثر در نظام اداری کشور هستند، اظهارداشت: سازمان بهزیستی و خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی بهترین محل برای خدمات رسانی به آحاد مردم و به ویژه محرومان و نیازمندان هستند.
وی با اشاره به مراجعات مکرر و زیاد مردم به دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: بسیاری از این مراجعات مربوط به بهزیستی و بخش درمان تأمین اجتماعی است که بارها نامه‌هایی برای راهنمایی این افراد به این ۲ اداره نوشته شده است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: ما انتظار داریم اگر نامه های ارسالی قانونی بوده و درخواست های مردمی جای عمل دارد، مدیران و مسوولان دستورات لازم را صادر کنند اما اگر این مطالبات قانونی نیست، با محبت و رفتارهای شایسته با مراجعه کنندگان برخورد شود تا موجب نارضایتی مردمی نشود.
وی، رضایت ۸۰ درصدی از عملکرد سازمان ها و ادارات مختلف از سوی مردم را وضعیت مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اما در صورتی که این رقم پایین تر باشد، نشان دهنده وجود مشکلات عدیده در سازمان ها است که باید با فوریت رفع شود.
حجت الاسلام آل هاشم از مدیران و مسئولان ادارات و سازمان های خدمات رسان استان خواست تا به فکر مردم باشند و تا حد توان تلاش کنند مشکلات آنها را رفع کنند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه بیمار و کسانی که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، به شدت نیازمند محبت و رأفت و نوازش هستند، نحوه برخورد نهادهای خدمات رسان به این قشر از مردم را مهم خواند و افزود: ارائه عملکردها مهم است اما مهمتر نحوه برخورد با مردم است تا رضایت آنها کسب شود.
در این دیدار که به مناسبت هفته گرامیداشت بهزیستی و تامین اجتماعی انجام شد، مدیران کل بهزیستی، تأمین اجتماعی و خدمات درمانی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی از فعالیت های حوزه مسوولیت خود گزارش دادند.

ارسال نظرات