سید ساجد یعقوبی
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همایش علمی «قرآن پژوهی» برای اولین بار در استان دوشنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۰۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲
همایش علمی «قرآن پژوهی» برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی طاهری در جمع خبرنگاران گفت: همایش علمی «قرآن پژوهی» برای اولین بار در استان دوشنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار می‌شود.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه ۱۲ محور مقاله‌های علمی و پژوهشی را جمع آوری کرده است، تصریح کرد: مدیریت و مسئولیت پذیری در قرآن، بررسی نت شناسی و کالبد موسیقیایی قرآن، بررسی شاخصه‌های اعجاز در قرآن، نشاط و تفریح سالم از منظر قرآن و بررسی معیار‌های تعلیم و تربیت بخشی از این محور‌های همایش بود.

وی، ادامه داد: به دبیرخانه این همایش علمی ۴۰ مقاله از سوی پژوهشگران و محققان کشور ارسال که پس از بررسی‌های اولیه ۵ مقاله توسط هیئت داوران به مرحله نهایی راه یافت و در همایش از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

طاهری، بیان کرد: همایش اختتامیه با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی استان و قرآن پژوهان و محققان برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول، اظهار داشت: چنین برنامه‌های پژوهشی در حوزه قرآن کریم می‌تواند علاقمندان به ویژه نوجوانان و جوانان را با مفاهیم و معارف قرآن بیشتر آشنا کند.


معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اعلام کرد: نشر معارف قرآن کریم یکی از بهترین اصول برای ترویج اخلاق اسلامی در جامعه است و می‌تواند مهمترین عنصر در ایجاد سبک زندگی اسلامی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار