مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: آحاد مردم مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب هستد.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۲۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش فصلی مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مسئولین تعلیم و تربیت بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در این همایش با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری صادر فرمودند؛ گفت: مخاطب این بیانیه، آحاد مردم ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، افزود: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته همواره با توطئه های مختلف دشمنان و استکبار جهانی روبرو بوده است؛ اما با عنایات حضرت حق و رهبری های حکیمانه امامین فرزانه انقلاب و حضور به موقع و آگاهانه مردم در صحنه، نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی نقش برآب شده است.

وی، ادامه داد: در گام دوم انقلاب، با افزایش ظرفیت های مختلف کشور در حوزه های گوناگون علمی، فناوری، دفاعی و بازدارندگی و ...، ارزش های والای انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا صادر شده است و امروز شاهد ریشه زدن جوانه های انقلاب و مقاومت در کشورهای مختلف برابر استکبار جهانی هستیم.

حسینی صدر، گفت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، نکات مهمی را مقام معظم رهبری تحت عنوان بیانیه گام دوم انقلاب مطرح فرمودند که هم به گذشته، هم به حال و هم به آینده کشور و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می پردازد.

وی، افزود: توصیه های رهبر فرزانه انقلاب در این بیانیه، راهگشای رسیدن به ایرانی آباد و مستقل از همه جهات می باشد که در گرو جهاد بزرگ همه جانبه با حضور پرشورتر آحاد مردم و مسئولان است.

این مقام مسئول، انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز عصر ظهور دانست و گفت: در گام دوم انقلاب باید با تلاش جهادی مضاعف به سوی آرمان اصلی انقلاب که همانا تحقق تمدن نوین اسلامی است حرکت کنیم.

وی، رسالت روحانیون و نخبگان حوزه و دانشگاه را این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی بسیار سرنوشت ساز  عنوان کرد و گفت: فرهنگ سازی و گفتمان سازی لازم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در قالب بیانیه گام دوم انقلاب، رسالت اصلی در راستای این منشور مهم به شمار می رود.

ارسال نظرات