سید ساجد یعقوبی
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان اردبیل گفت: رعایت حجاب و عفاف نماد تربیت صحیح خانوادگی و سبک زندگی اسلامی است و جامعه را از آسیب و تهاجم فرهنگی مصون می‌دارد.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۳۸
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، ماهرخ الهیاری در نشست دینی که با موضوع حجاب در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) محله ژاندارمری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: حجاب، نماد عملی مسلمان زیستن است و عاملی در برابر تجمل‌گرایی و مصرف‌گرایی است باید گفت حجاب بانوان را در متمرکز شدن به سبک زندگی اسلامی کمک می‌کند.

مبلغه اعزامی از امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فلسفه پوشش اشاره و عنوان کرد: پوشش و لباس هر بشری، پرچم وجود اوست؛ پرچمی که انسان بر خانه وجودش نصب کرده و با آن اعلام می‌دارد که از کدام فرهنگ تبعیت می‌کند. چه بهتر که این نماد، بیانگر فرهنگ ایرانی اسلامی برای بانوان و دختران کشورمان باشد.

اللهیاری به ارزش‌های حجاب و مضرات بی‌حجابی و مدگرایی و بدحجابی اشاره کرد و اظهار داشت: رعایت حجاب و عفاف؛ ثبات، تحکیم بنیان خانواده، امنیت و آرامش روحی و روانی را به ارمغان می‌آرود و بی‌حجابی دامنه بی‌بندوباری و ناهنجارهای رفتاری را گسترش می‌دهد.

گفتنی است، در پایان این نشست از بانوان و دختران محجبه استان اردبیل با اهداء هدایایی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی این استان تجلیل شد.

ارسال نظرات