حجت الاسلام کریم پور گفت: دهه کرامت یادآور لطیف ترین علائق و مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام مشامخ و معنوی برادر است.
کد خبر: ۹۱۵۵۹۶۶
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام هشتم(علیه السلام) به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه لردگان مراسم جشنی در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در این مراسم ضمن تبریک دهه کرامت گفت: دهه کرامت یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است و همچنین یادآور لطیف ترین علائق و مهر و وفای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر می باشد.

حجت الاسلام سیّدمهران کریم پور ادامه داد: مهر و وفایی که خواهر مهربان و دلداده را یه هجرت وادار نمود و غربت و بیماری و مرگ در فصل جوانی را برای او آسان کرده، برگرفته از محبت و علاقه امام حسین (علیه السلام) و حضرت زینب(سلام الله علیها) می باشد و این بزرگواران کانون دعا و قرآن و نیایش هستند.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا (علیه السلام) گفت: از نظر امام رضا (علیه السلام) شیعه دارای سه خصلت؛ رعایت قول و عمل، رعایت حقوق مردم  و اهل تقیه بودن در شرایط حساس می باشد.

مولودی خوانی  و پخش شیرینی از دیگر برنامه های این مراسم جشن بود.

 

ارسال نظرات