خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی هنری حوزه حضرت زهرا (س) همدان:
مسئول فرهنگی هنری حوزه حضرت زهرا (س) همدان گفت: حجاب از مهمترین دستاوردهای انقلاب بوده و یکی از منظومه‌های فکری امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۰۴
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

حجاب از مهمترین دستاوردهای انقلاب استوجیهه محمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ازهمدان ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت:21 تیر ماه روزی است که مردم در مسجد گوهرشاد تحصن کردند اما رژیم رضاخان در مسجد نیز به مردم رحم نکرد و آنها را قتل و عام کرد.

وی گفت: موضوع بدحجابی یکی از روش‌هایی است که دشمنان بر روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند و تلاش دارند با ترویج بدحجابی ارزش‌های انقلاب را کم رنگ جلوه دهند.

مسئول فرهنگی هنری حوزه حضرت زهرا (س) همدان ابراز داشت: حجاب از مهمترین دستاوردهای انقلاب بوده و یکی از منظومه‌های فکری امام خمینی (ره) است.

وی ابراز داشت:عفاف و حجاب باعث آرامش روحی و روانی فردا است و امنیت زنان را تثبیت می‌کند.

محمدیان تکریم و ارزش‌گذاری زن در جامعه را هدف اصلی حجاب بیان کرد و گفت: با برگزاری همایشی با عنوان «تاج بندگی» در تلاش هستیم این نگرش و فرهنگ را ترویج دهیم و تحرکات دشمن را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اهم برنامه‌های اجرایی در این همایش برگزاری نمایشگاه عروسک «محجبه من» و بهترین جمله در مورد عفاف و حجاب است.

مسئول فرهنگی هنری حوزه حضرت زهرا (س) همدان عنوان کرد: همچنین در این برنامه و به افراد برگزیده در مسابقات هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات