سید ساجد یعقوبی
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سپاه حضرت عباس (ع):
مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: معرفی چهره حقیقی بسیجیان از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران افتخاری بسیج می‌باشد.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۱۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
معرفی چهره حقیقی بسیج از مهم‌ترین وظایف خبرنگاران افتخاری بسیج است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی طوماری در جلسه‌ای که با حضور خبرنگاران فعال و افتخاری بسیج به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران افتخاری بسیج ترویج گفتمان و اندیشه ناب ولایت فقیه در بین آحاد جامعه، معرفی چهره حقیقی بسیجیان نخبه و دلسوز و شناسایی بسیجیان توانمند در حوزه‌های مختلف جهت استفاده از تجارب آن‌ها و معرفی به رسانه‌های دیگر است.

وی عنوان کرد: هسته مرکزی تحرک رسانه‌ای در بسیج، خبرگزاری بسیج بوده و خبرنگاران افتخاری بسیج برای تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی و نهایتاً مشارکت در تشکیل جبهه رسانه‌ای جهان اسلام گام‌های محکم برخواهند داشت.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سپاه حضرت عباس (ع) افزود: تشکیلات رسمی تولید خبر و محتوای رسانه‌ای به عنوان مرجع اصلی در سپاه و بسیج، خبرگزاری بسیج بوده و برای سرایت اندیشه برخاسته از تفکرات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب خبرنگاران بسیجی باید همت بیشتری از خود نشان بدهند.

طوماری با بیان اینکه تقدس زدایی، روحانیت زدایی، اشاعه ناهنجاری‌های فرهنگی، القای تعارض انقلاب اسلامی با حقوق بشر و آزادی و نهایتاً هدف گیری سیاست‌های کلان نظام از راهبرد‌های رسانه‌های معارض انقلاب اسلامی ایران است گفت: خبرنگاران افتخاری بسیج با تکیه بر اندیشه‌های ناب امامین انقلاب که برخاسته از مکتب اسلام است با هم افزایی همه جانبه رسانه‌ای تا آخرین حدتوان خود در تقویت باور‌های دینی و اعتقادی مردم به نظام اسلامی و ولایت فقیه دست رسانه‌های معارض برای تاختن به ارزش‌های دینی را خواهند بست.

وی تاکید کرد: شناسایی و جذب نخبگان رسانه‌ای بسیج در دستور کار این مدیریت بوده و امیدواریم با راه اندازی باشگاه خبرنگاران بسیج گامی موثر در تقویت جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی مخصوصاً در استان اردبیل برداریم.
ارسال نظرات