خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه هندیجان خبرداد

برگزاری جشن باشکوه میلاد حضرت امام رضا (ع) در هندیجان

همزمان با خجسته میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت امام رضا (ع) ، جشن ویژه ایی بابرپایی موکب هیات الرضا(ع) شامل توزیع شربت و شیرینی ، پخت نان های صلواتی ، شعار نویسی بنام السلام علیک یا امام رضا (ع) ودیگر برنامه های متنوع فرهنگی در پارک ۱۸فروردین هندیجان به مدت سه روز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۶۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه سپاه هندیجان و مسئول هیات الرضا (ع) در شب شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: با همت و تلاش جوانان و نوجوانان بسیجی هیات الرضا (ع) و همکاری شورای هیات های مذهبی جشن باشکوه میلاد حضرت امام رضا (ع) به همراه برپایی موکب در ورودی پارک ۱۸فروردین روبروی اداره ورزش و جوانان با حضور مردم هندیجان برگزار شد.

 

وی افزود: در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج به منظور هر چه باشکوه تر شدن میلاد حضرت امام رضا(ع) جشن های ویژه ایی به همراه کارهای فرهنگی و توزیع شربت در میان بسیجیان و مردم شهرستان برگزار شدند که مورد استقبال قرار گرفت.

 

وی بابیان توزیع بسته قرص نان در میان مردم گفت: با برپایی ایستگاه ناتوانی سیار در موکب هیات الرضا (ع) هندیجان نان های پخته شده و گرم و تازه در اختیار مردم شهرستان قرار گرفت که مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته شد و در آینده اینگونه اقدامات مذهبی با همکاری مردم بیشتر از قبل خواهد بود.

مسیول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه هندیجان و مسئول هیات الرضا (ع)پاسدار سید رضا مولوی عنوان کرد: ما هر چه داریم از وجود با برکت اهل بیت (ع) و بهترین کار در جامعه ترویج فرهنگ رفتاری امامان معصوم است که برپایی جشن ها و شهادت های اهل بیت (ع) بایستی در میان مردم بیشتر از گذشته برپا شود .

وی بااشاره به پیروی از خصوصیات رفتاری حضرت آقا امام رضا (ع) بیان کرد : راه وروش رفتاری حضرت امام رضا (ع) سراسر درس های بزرگ و آموزنده برای ماها است که بایستی با جدیت در جامعه بصورت یک فرهنگ ممتاز ترویج شود .

 

پاسدار سید مولوی تصریح کرد : انقلاب ما و اهداف امام راحل و شهدا برپایه دستورات دینی واسلامی و الگو گرفتن در پیروی از ائمه اطهار (ع) و دشمنان اسلام از نام اهل بیت (ع) در حراس و ترس هستند.

وی تاکید کرد : در شهرستان و روستاها با نظم و هماهنگی با حضور مردم و بسیجیان و هیات های مذهبی جشن های میلاد حضرت امام رضا (ع) با توزیع شربت و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ایستگاههای صلواتی با بهترین شکل ممکن برپاشد که مردم استقبال خوبی داشتند که جشن های میلاد در سطح شهرستان همچنان ادامه دارد .

مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه سپاه هندیجان و مسئول هیات الرضا (ع) در پایان گزارش از همه عوامل اجرایی و جوانان و نوجوانان هیات الرضا (ع) و بسیجیان و مسئول شورای هیات های مذهبی در همکاری با هیات الرضا (ع) و همچنین از خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان در انعکاس به موقع خبر و عکس جشن میلاد حضرت امام رضا (ع) تقدیر تشکر نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار