با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی مدینه منوره سپاه کارگاه آموزشی تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی در مجتمع جامع معلولین در بندرعباس راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۰۹۳
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی مدینه منورهِ نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این کارگاه به مدت سه سال و در دوره‌های دو ماهه به هنرآموزان سنگ تراش آموزش می‌دهد.
سردار حمید سرخیلی افزود: شرکت در دوره‌های آموزشی این کارگاه برای معلولان در نوبت‌های صبح و برای عموم مردم در نوبت بعد از ظهر رایگان است.
وی گفت: قرارگاه مدینه منوره عملیات ساخت ۵۰۰ خانه مسکونی برای مددجویان بهزیستی در استان را در دستور کار دارد که عملیات ساخت ۱۵۰ واحد مسکونی از امسال آغاز می‌شود.
سردار سرخیلی افزود: طرح‌های محرومیت زدایی در زمینه جاده سازی، باغبانی و کشت گیاهان و ایجاد تصفیه خانه‌های سیار در برخی روستا‌های جاسک، بخشی از فعالیت‌های این قرارگاه در استان است.
دبیر جامعه معلولین استان نیز گفت: هدف از راه اندازی کارگاه تراش سنگ، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال برای خانواده‌های معلولان است.
محمد حسن استاد افزود: اکنون ۵ کارگاه خیاطی، کانون تبلیغات، آشپزخانه گلاب گیر، ریخته گری و گرافیک ویژه معلولان آماده بهره برداری است.
علیرضا عابدزاده مدیر مرکز تحقیق و توسعه شرکت الماس پارس نیز گفت: شرکت الماس پارس کار تجهیز و آموزش رایگان هنر آموزان را بر عهده دارد و به مدت ۳ سال محصول تولیدی این کارگاه را خریداری می‌کند.
ارسال نظرات