در پی انتصاب حجت الاسلام دكتر محمد عبادی زاده صادر شد:
بی تردید سنگر نماز جمعه فرصتي است براي انقلاب و اسلام و مطالبات بر حق مردم.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۲۲
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، در پي انتصاب نماينده جديد ولي فقيه در استان هرمزگان و امام جمعه شهرستان بندرعباس، سازمان بسيج اساتيد استان هرمزگان پيام تبريكی صادر نمود كه متن آن به شرح زير است:

 

بسم الله الرحمن الرحيم

مرحبا اي پيك مشتاقان بده پيغام دوست


خداي بزرگ را شاكريم كه با تصميم و اراده مقام معظم رهبري حضرت آیت الله امام خامنه‌اي (مدظله العالی) و نگاه شايسته‌سالارانه ايشان عالمی در جايگاه نماينده ولی فقيه استان و امام جمعه شهرستان بندرعباس معرفی گرديد كه از متن جامعه روحانیت  هرمزگان برخاسته  و شناخته شده حوزه ، دانشگاه و مردم شهید پرور استان است.
حجت الاسلام دكتر محمد عبادی زاده عالمی دلسوز و متعهد كه تشكل‌های جوان و انقلابي درون و برون دانشگاه و حوزه را به خوبی می‌شناسند و نسبت به فضای علمی و فرهنگی استان اشراف كامل دارد.  ایشان به عنوان رئيس شورای عالی  بسيج اساتيد استان هرمزگان از ظرفيت‌های هيأت علمی انقلابی و دلسوز استان آگاه است.

 سازمان بسيج اساتيد استان هرمزگان ضمن تشكر و قدردانی از زحمات و خدمات ٢٩ ساله حضرت آيت‌الله نعيم آبادی و آرزوي توفيقات روزافزون برای ايشان، مفتخر است كه از ظرفيت علمی، انقلابی و معنوی حجت الاسلام و المسلمين دكتر عبادی‌زاده به عنوان رياست شورای عالی سازمان بسيج اساتيد استان در كارگروه‌ها و عرصه‌های حل المسائلي پيوست نگاري فرهنگي، اقتصاد مقاومتي، تحول در علوم انساني و ایجاد تمدن نوين اسلامی و جنگ نرم دشمن بهره برده است.

بی تردید سنگر نماز جمعه فرصتي است براي انقلاب و اسلام و مطالبات بر حق مردم و با شناختي كه از  حجت الاسلام و المسلمين عبادي‌زاده داريم اميد بر اين است كه از اين سنگر بتوان به نحو احسن براي نظام اسلامي توليد قدرت و براي حل مسائل مردم تلاش و مطالبه نمود، به طوری که امروز  به جرأت می‌توان گفت كه هرمزگان خوشنود است و اين انتصاب يقينا منشأ بركات فراواني براي استان خواهد بود. ان شاءالله.
جامعه انقلابي درجهت توسعه سياسي، فرهنگي، اقتصادي، اجتماعي و علمي و.. انتظارات بسياري از سنگر عبادي سياسي نماز جمعه داشته و امروزه با توجه به مطالبات  مقام معظم رهبري و ابلاغ بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي قطعا انتظارات از مسئولين و مجموعه‌هاي انقلابي به مراتب بيشتر است و لازمه تحقق اين مهم، تحولي است كه سرمايه‌هاي انساني انقلابي و دلسوز ايجاد مي‌كنند تا به تعالي برسيم. اميد است با بهره‌گيري از تمامي ظرفيت‌هاي موجود در همه ابعاد بتوانيم در جهت اعتلاي كلمه الله و جامعه ایمانی تلاش كنيم.

 

سازمان بسیج اساتید استان هرمزگان

 

ارسال نظرات