معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید تهران بزرگ:
روح الله سلگی در جریان نشست هم‌اندیشی مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان تهران گفت: انقلاب اسلامی در امتداد جریان خیر و نیکی از ازل است و استکبار جهانی در مقابل آن به دنبال شکستن مقاومت مردم سلحشور ایران است.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۵۸
|
۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست هم‌اندیشی مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور اساتید و فعالین دانشگاهی برگزار شد.

 

استکبار به دنبال شکستن مقاومت مردم ایران است

روح الله سلگی معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید با اشاره به شرایط کنونی دنیا گفت: اکنون در شرایط و زمانه حساسی قرار داریم و باید به عنوان جامعه نخبگان دانشگاهی ام‌القرای جهان اسلام چه نقش و نقشه‌ای برای مقابله با ترفندها، نقشه و توطئه‌های استکبار داریم که هر روز به نوعی به دنبال آن هستند که مقاومت مردم ایران در مقابل کدخدای خودخوانده دنیا به گوش آزادگان و احرار عالم نرسد و رویین تنی ملت بزرگ ایران را در هم بشکنند.

وی مقاومت مردم در برابر توطئه‌ها را رویین تنی خواند و افزود: مقاومت و سلحشوری مردم در چهل سال گذشته موجب رویین‌تن شدن کشور شده که دشمنان به روش‌های مختلفی سعی در آسیب رساندن به آن دارند اما باید گفت این انقلاب به لطف الهی نقشه‌های بسیاری را با موفقیت و با رهبری امام راحل(ره) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری خنثی کرده و از بلایای مختلف عبور کرده است.

سلگی شناسایی و جذب سرمایه‌های اجتماعی را برای بالندگی بسیج اساتید مهم خواند و افزود: دشمنان به دنبال تقلیل سرمایه‌های اجتماعی انقلاب اسلامی هستند. حال سوال این است که برنامه‌های ما به عنوان جامعه اساتید دانشگاه برای مقابله با این توطئه‌ها چیست. آیا جامعه اساتید در تراز انقلاب اسلامی هست و برای جذب سرمایه اجتماعی چه برنامه ریزی‌هایی کرده‌ایم.

سلگی با اشاره به ارتقای سطح کیفی تشکیلاتی بسیج اساتید دانشگاه گفت: اکنون ما از پیچ‌های سختی عبور کردیم و دستاوردهای بسیاری داشتیم و به قدرت بلامنازع منطقه تبدیل شدیم. اما شاهدیم که در دوگانه‌ای قرارداریم که از سویی قدرتمندترین قدرت منطقه و در امتداد جریان حق در طول تاریخ است و از سویی مشکلات معیشتی کام مردم را تلخ کرده است. جامعه دانشگاهی باید برای این دوگانه پاسخ داشته باشد.

وی با بازخوانی مانیفست شهید آوینی گفت: سرور شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی و دکتر علی شریعتی در تعالیم خود به نبرد حق و باطل، اهورا و هیولا، نیک و بد تاکید داشتند. حالا هم می‌بینیم که همه مظلومان عالم در برابر همه ظالمین عالم ایستاده‌اند و انقلاب اسلامی که در امتداد جریان حق است در برابر استکبار جهانی ایستاده است و هم اکنون در نبرد تبلیغاتی و رسانه‌ای قرار دارد.

منبع : روابط عمومی بسیج اساتید تهران بزرگ

ارسال نظرات