مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سبزوار در گفت‌وگو با «بسیج» خبرداد:

آغاز برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم بخش روداب سبزوار

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سبزوار از اعزام گروه‌های جهادی دانشجویی به مناطق محروم بخش روداب خبرداد.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۷۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹
عبداله استیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه برخی از روستا‌های عشایری بخش روداب سبزوار از محروم‌ترین مناطق این شهرستان و به نوعی مناطق محروم کشور می‌باشد اظهارداشت: پس از شناسایی عرصه‌های انجام فعالیت جهادی الویت حضور گروه‌ها در این مناطق بوده تا بتوانند در مدت محدود حضور قسمتی از مشکلات مردم را کاسته و تسکین دهند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی دانشگاه حکیم سبزوار متشکل از ۲۵ دانشجوی برادر و ۱۸ دانشجوی خواهر به منطقه اعزام شده اند تصریح کرد: عرصه جهادی برادران در روستای ذوالفرخ بوده و انجام عملیات‌های عمرانی نظیر پی کنی، تعمیر و مرمت منازل محرومین خواهد بود.

استیری همچنین ادامه داد با توجه به نیاز‌های فرهنگی منطقه و نیاز‌های آموزش در حوزه‌ها مختلف تاکید کرد: گروه جهادی خواهران هم متشکل از ۱۸ نفر در روستای چاه ستاره مستقر و اقدامات و خدمات فرهنگی، آموزشی نظیر برگزاری کلاس‌های کمک درسی و مشاوره‌ای را ارائه داده اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه مدت این اردو ۱۰ روز بوده و بسیاری و در این مدت دانشجویان در منطقه مستقر خواهند بود تاکید کرد: فاصله برخی ازروستا‌های این بخش تا مرکز شهرستان به بیش از ۱۱۰ کیلومتر نیز میرسد که این امر سبب افزایش محرومیات‌ها و مشکلات شده است.

وی همچنین به ارائه خدمات کمک معیشتی در روستا‌های این بخش اشاره کرد و افزود: ۱۰ بسته مواد غذایی به ارزش ۳۰ میلیون ریال نیز در منطقه همرمان با حضور بسیجیان توزیع شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار