کارشناس رسانه با بیان اینکه رسانه‌ها اگر توسط انسان مدیریت نشوند انسان‌ها را مدیریت می‌کنند گفت: تغییر نگرش والدین مقدم بر تربیت فرزندان است.
کد خبر: ۹۱۵۶۱۹۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱


به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حسین پور امروز در اجتماع بانوان انقلابی در سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه رسانه‌ها اگر توسط انسان مدیریت نشوند انسان‌ها را مدیریت می‌کنند اظهار کرد: تغییر نگرش والدین مقدم بر تربیت فرزندان است.

وی با اشاره به شیوه تأثیر رسانه و فضای مجازی در مخاطب افزود: بومی شدن سریال‌ها و پیام‌های رسانه‌ای، الگو گیری و مهار زدایی ازجمله نقشه‌های دشمن برای تأثیر بر روی ملت ایران است.

با بیان اینکه گاهی سریال‌ها و بازی‌ها به‌صورت ۵۰ درصدی برای روی مخاطب تأثیر می‌گذارند گفت: ۵۰ درصد بعدی زمانی اتفاق افتد که مخاطب از طریق ۵۰ درصد اول در پازل نقشه دشمن قرارگرفته باش.

حسین پور با اشاره به اینکه تجلیل از بازیگران کاملاً با هدایت هدفمند بیگانگان بوده است بیان کرد: اگر با تعمق بیشتری به فیلم‌های راه‌یافته به جشنواره‌های بین‌المللی نگاه کنیم متوجه می‌شویم اکثر فیلم‌هایی که سیاه نمایی کرده‌اند توانسته‌اند جوایزی بگیرند و به‌عنوان اثری بین‌المللی مطرح شوند که کاملاً با هدایت هدفمند بیگانگان بوده است.

وی با بیان اینکه باید نیرو‌های انقلابی در شورا‌های فرهنگی فعال‌تر برخورد کنند گفت: نیرو‌های انقلابی اگر دیدند محصولی فرهنگی علیه انقلاب تولیدشده بسیج شوند و بااقتدار و تولید محصولاتی محتوایی این حرکت را خنثی کنند.

کارشناس رسانه با اذعان به اینکه دشمنان با «مدیریت تصویر» بسیار هوشمندانه و آگاهانه هدایت می‌کنند که چه فیلمی توسط خود ما ایرانی‌ها ساخته شود بیان کرد: دشمنان از این طریق می‌خواهند فیمینیست و نبود آزادی را مطرح کنند و بگویند در ایران محدودیت و فشار هست و توانمندی و اقتداری دیده نشود.

حسین پور با اشاره به اینکه در همان کشور‌هایی که ادعای دموکراسی دارند شما نمی‌توانید یک سی دی فرهنگی دینی را به درب منازل ارسال کنید افزود: آن‌ها به‌راحتی برای ما خوراک فرهنگی می‌فرستند و ادعا‌های دروغین هم دارند و ما را زیر سؤال می‌برند و ما باید برای این مسئله برنامه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات