خبرهای داغ:

مراسم نور افشانی گردان امام رضا(ع) هندیجان

به مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع) ، گردان عملیات تمام رضا (ع) هندیجان اقدام به مراسم نور افشانی و برپایی ایستگاه صلواتی در یادمان شهدای گمنام و سطح شهرستان هندیجان نمود.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۵۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۹

پاسدار عبدالرسول محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : با همکاری هیات میثاق با شهدا و خادمان یادمان شهدای گمنام، شهرداری، انتظامی، اورژانس ۱۱۵ و بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) مراسم معنوی نور افشانی با حضور تمام قشرهای مختلف مردم برپا شد.

وی افزود : به مناسبت ولادت حضرت امام رضا (ع) ایستگاه صلواتی گردان عملیاتی امام رضا(ع) و هیات بین الحرمین بصورت مشترک در هندیجان جنوبی برپا شد که مورد استقبال مردم شهرستان هندیجان قرار گرفت .

 

وی بابیان اجرای برنامه های متنوع فرهنگی گفت: با تلاش بسیجیان گردان برنامه های متنوع فرهنگی هنری بصورت جشن و توزیع شربت شیرینی در میان مردم برگزار شد که در این باره هیات میثاق باشهدا همکاری خوبی داشتند .

 

پاسدار محبعلی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان عنوان کرد : یکی از عمده برنامه متنوع در دهه کرامت، دیدار از بسیجیان پیشکسوت گردان عملیاتی امام رضا(ع) بود که به شایستگی انجام گرفته و موجب خوشحالی بسیجیان شهرستان شد.

وی با اشاره به توزیع رایگان نان صلواتی با تلاش هیات میثاق با شهدا بیان کرد : در شب میلاد حضرت امام رضا (ع) با تلاش هیات میثاق با شهدا، تعدادی نان های محلی جهت تبرک در میان مردم حاضر در محل جشن و نور افشانی توزیع شد.

 

پاسدار محبعلی تصریح کرد : به تعدادی از بسیجیان فعال در یادواره شهدا هدایایی از طرف گردان عملیاتی امام رضا (ع)بعد ازمراسم نور افشانی با حضور امام جمعه به آنها اهداء شد .

وی با تاکید بر ادامه مراسمات اهل بیت (ع) افزود : برپایی با شکوه مراسمات اهل بیت ، از بهترین الگوهای ماندگار فرهنگی برای نسل های کنونی و آیندگان است که با ترویج و تبلیغ مناسب بایستی به عنوان درس های آموزنده مذهبی در میان مردم بیشتر معرفی و اجرایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها