خبرهای داغ:
مراسم میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی و پرچم متبرک حرم در گروه توپخانه ۶۴ الحدید در نمازخانه امام علی(ع) و باحضور فرماندهان نظامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۶۲۶۰
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، مراسم میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام بارگاه ملکوتی آستان قدس رضوی و پرچم متبرک حرم در گروه توپخانه 64 الحدید در نمازخانه امام علی(ع) و باحضور فرماندهان نظامی برگزار شد.

این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و در ادامه سردار علی‌اکبر یوسفی فرمانده گروه توپخانه 64 الحدید با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار داشت: هر چه داریم از ولایت فقیه است.

بهترین عاقبت به خیری برای سرباز ولایت فقیه شهادت است

وی با اشاره به این‌که تمام شیعیان در طول سال مهمان امام رضا(ع) هستند، خاطرنشان کرد: قدوم‌ خدام رضوی مایه خیر و برکت است و با نگاه به کرامت امام رضا(ع) کشوری کامل هستیم.

فرمانده گروه توپخانه 64 الحدید گفت: در دوره تربیت تعالی باید یاد بگیریم که سرباز ولایت‌فقیه بمانیم تا عاقبت به‌خیر شویم. بهترین عاقبت به خیری برای سرباز ولایت فقیه شهادت است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سید فخرالدین موسوی صالحی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در گروه توپخانه 64 الحدید با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: حضور قدوم مبارک رضوی در خوزستان و گروه توپخانه مایه افتخار و برکت است که امیدواریم مستمر باشد.

وی بیان کرد: به برکت امام رضا(ع) در محل‌هایی که خدام رضوی حضور پیدا می‌کنند مشکل و گرفتاری مؤمنان برطرف و حضرت کمک کننده به مردم ایران اسلامی هستند.

امام رضا(ع) مایه خیر و برکت برای مردم هستند

در پایان حجت‌الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی مسئول روابط عمومی و تبلیغات گروه توپخانه 64 الحدید با تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: صحبت از کرامت امام رضا(ع) یعنی شفا در ابعاد روحی، جسمی و مادی است.

وی با اشاره به حضور پرچم متبرک آستان قدس رضوی در این توپخانه، بیان کرد: این پادگان باحضور خدام رضوی عطر و بوی رضوی به خود گرفته و این توفیقی برای مجموعه است.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات گروه توپخانه 64 الحدید با بیان این‌که ائمه اطهار(ع) به ویژه امام رضا(ع) مایه خیر و برکت برای مردم هستند، افزود: مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران اسلامی که به عنوان ملجأ تمام مردم عالم تبدیل شده است.

به گزارش بسیج ، در بخشی از مراسم یکی از خادمان رضوی به بیان خاطره‌ای از شور و شوق مردم در حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در نقاط مختلف کشور و در بخشی دیگر نیز به قرائت اشعاری در وصف امام رضا(ع) نیز پرداخت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها